Hvor længe varer smerterne ved en Spontan Abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.237 visninger
12 svar
2 synes godt om
3. juli 2014

NBNixen

Hey måske har spørgsmålet været her inde før, men håber virkelig på gode råd . . 

Jeg begyndte at få smerter i mandags og natten til Onsdag blødte jeg voldsomt og smerterne tog til, blev kørt til undersøgelse på sygehuset hvor vi fik af vide at det var en abort . . Vi kom hjem igen i går og jeg har konstante smerter og både kæresten og jeg har det dårligt psykisk . . Men synes de fysiske smerter ikke er til at holde ud og jeg ligger og vender og drejer mig i smerter det meste af tiden . .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2014

Chewy

Hvor synd for jer! Pas godt på hinanden lige nu.

Hvor langt var du henne? Hvis du f.eks. kun var 4+2 eller lignende så ville jeg ikke mene, det skal gøre så ondt, men tror godt det kan gøre lidt mere ondt uden det er et problem, hvis du var længere henne endnu?

God bedring

Anmeld

3. juli 2014

lineog4

NBNixen skriver:

Hey måske har spørgsmålet været her inde før, men håber virkelig på gode råd . . 

Jeg begyndte at få smerter i mandags og natten til Onsdag blødte jeg voldsomt og smerterne tog til, blev kørt til undersøgelse på sygehuset hvor vi fik af vide at det var en abort . . Vi kom hjem igen i går og jeg har konstante smerter og både kæresten og jeg har det dårligt psykisk . . Men synes de fysiske smerter ikke er til at holde ud og jeg ligger og vender og drejer mig i smerter det meste af tiden . .

Ved ikke meget om det, men tænker det kan være det hele ikke er kommet ud så måske meget godt lige at blive tjekket hvis smerterne er så uudholdelige.

Anmeld

3. juli 2014

NBNixen

Jeg var i midten af 9 uge og mange tusinde tak, det er virkelig hårdt, for selvom man er så tidligt henne glæder man sig allerede helt ekstremt og begynder at snakke om hele forløbet og det hele . . Vi snakker meget sammen om det der er sket . . 

Anmeld

3. juli 2014

NBNixen

Jeg blev undersøgt da jeg var indlagt og de kunne ikke se noget foster mere . . 

Anmeld

3. juli 2014

L&V

Jeg mener det tog 1lille uge med smerter hvor de var kraftige i 3-4 af dagene.

Anmeld

3. juli 2014

tinemus79

øv øv sikke noget .....

Jeg var det samme igennem sidste sommer, og det tog mig lidt over en uge med mange smerter dog værst de første 4 dage og så blødte jeg kraftigt i 14 dage. 

Det er bestemt ikke sjovt og jeg er rigtig glad for du skriver at i snakker meget om det. Det gjorde vi også og besluttede, at da vi fik grønt lys igen måtte vi kaste os ud i det og prøve igen. Den første tid var meget hård og da testen pludselig var positiv igen troede jeg ikke på det. Vi havde fået af vide af den klinik, der opdagede at det var død, at vi bare skulle ringe til lægen, når vi testede positiv og så kunne vi komme op til dem, til nogle ekstra scanninger og kontrol. Jeg troede på at nu var den der ikke mere hver gang, og nu sidder vi bare og venter på at han skal komme ud af min mave indenfor de næste par uger. så det kan lykkes 

Anmeld

3. juli 2014

lisbeth jess

Profilbillede for lisbeth jess

hej ! Det gør mig ondt at du har aborteret. Det er så fortvivlende at miste et foster,.

Jeg undrer mig om om du er blevet ordentligt undersøgt, her tænker jeg på en gynækologisk undersøgelse?

Det gør ondt at abortere, alligvel skal det blive bedre.Du beskriver mange smerter.

Har du feber ?

Hjælper Panodil og  Ipren ?

Jeg vil anbefale dig at ringe til en lægevagt og fortælle hvordan du har det. Så du kan blive checket.

Rigtig meget held og lykke fremover.

Et stort knus fra mig

Lisbeth Jess

Anmeld

3. juli 2014

anjo01

Jeg havde også en i starten af sidste uge hvor der kom klumper med ud, så er ikke i tvivl om at det var det. Havde rigtig slemme kramper i knap 2 dage. 

Fik taget Blodprøver på andendagen, og så igen i denne uge - mit hcg tal er  steget, selvom jeg ikke er i tvivl om at jeg mistede det.Skal på sygehuset igen i næste uge får at blive undersøgt igen samt have taget blodprøver, for at se om tallet fortsat stiger og om det stiger pga graviditet eller pga restvæv!

Det kan være rigtig hårdt, ikke kun fysisk men så sandelig også psykisk!

har ingen mens smerter. Vil helt klart råde dig til at forlange at få taget Blodprøver indtil dit tal er under 10 - min læge mente ikke det var nødvendigt, men hold op hvor er jeg glad for at jeg stod fast på mit!

Kæmpe kram! 

Anmeld

3. juli 2014

NBNixen

tinemus79 skriver:

øv øv sikke noget .....

Jeg var det samme igennem sidste sommer, og det tog mig lidt over en uge med mange smerter dog værst de første 4 dage og så blødte jeg kraftigt i 14 dage. 

Det er bestemt ikke sjovt og jeg er rigtig glad for du skriver at i snakker meget om det. Det gjorde vi også og besluttede, at da vi fik grønt lys igen måtte vi kaste os ud i det og prøve igen. Den første tid var meget hård og da testen pludselig var positiv igen troede jeg ikke på det. Vi havde fået af vide af den klinik, der opdagede at det var død, at vi bare skulle ringe til lægen, når vi testede positiv og så kunne vi komme op til dem, til nogle ekstra scanninger og kontrol. Jeg troede på at nu var den der ikke mere hver gang, og nu sidder vi bare og venter på at han skal komme ud af min mave indenfor de næste par uger. så det kan lykkes 

Er rigtig glad for at høre tine at det lykkedes for jer og stort Tillykke med det . . Er virkelig glad for at mange skriver tilbage her inde, vi har på ingen måde fået nogen at snakke med eller gode råd eller noget, selvfølgelig er hver vores familier ved vores side, men det er virkelig svært at stå og ikke vide hvad man nu gør . . Da i fik en positiv igen, fik i så lov til at blive ekstra scannet i starten som du skriver ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.