Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Hej igen.Vil lige komme med en lille Update.Vi har besluttet at beholde vores kommende lille Blyp Hver gang vi har været inde på abort er vi kommet til at kigge på vores skønne datter. Og når man ved der kommer noget så skønt ud af det er det altså svært at fravælge.Samtidig er jeg også bange for at jeg ville fortryde det resten af mit liv hvis jeg fik en abort. Og det vil jeg altså bare ikke leve med. Så nu er det besluttet vores datter skal være storesøster til marts Så ved i det og tusind tak for al responsen i mit forvirrede øjeblik.
Hej igen.Vil lige komme med en lille Update.Vi har besluttet at beholde vores kommende lille Blyp Hver gang vi har været inde på abort er vi kommet til at kigge på vores skønne datter. Og når man ved der kommer noget så skønt ud af det er det altså svært at fravælge.Samtidig er jeg også bange for at jeg ville fortryde det resten af mit liv hvis jeg fik en abort. Og det vil jeg altså bare ikke leve med. Så nu er det besluttet vores datter skal være storesøster til marts Så ved i det og tusind tak for al responsen i mit forvirrede øjeblik.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128