Sjatspiser på flasken/tigerspring? Flaskestrejke??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2014

mchip

Problemet her er mere at han slet ikke vil tage flasken når han er vågen. Dvs han enten tygger i den og bruger den lidt som legetøj eller også drejer han hovedet væk og græder fordi han er blevet for træt. Han har simpelthen for travlt til at spise den lille bandit. Vi forsøgte med et større hul i en uge hvorefter han fuldstændig nægtede flasken i både vågen og sovende tilstand, så tør næsten ikke prøve igen. Bruger str 2 i mam sut som er 4 mdr plus. Han får mme på tudkop til skemåltiderne og der kommer det noget hurtigere, men han drikker stadig kun ml 20-40 ml selvom det måske er 3 timer siden han tog en flaske!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2014

mchip

Min kære lille dreng har nu fået konstateret væske på ørerne og skal have lagt dræn, men det kan de først ligge om næsten 3 mdr fordi han er så lille!? I øjeblikket sjatspiser han på både flaske og af skemaden, selvom vi lige var inde i en fantastisk periode med skemad. Tror det er noget tigerspring, for han er et konstant brokkehoved i hans vågentid medmindre jeg bærer på ham eller underholdes ham. Har svært ved at overgive sig til søvnen og vågner hvert 30-40 min. Heldigvis sover han godt om natten (7-9-13). Men uanset om der er vand eller mme i hans flaske tager han minimalt af den om dagen. Men hans putteflaske og hans kl 23/24 flaske tager han ml 150-180 ml af uden brok. Han skipper flasken kl 03 nu, men er stadig ikke sulten kl 07!? Vil hverken have skemad eller flaske!? Synes det er mange timer for så lille en purk slet ikke at ville have noget!?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.