søskende vogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2014

Chili

Kay skriver:

Ja har fundet en brugt til 800 men sys også bare det er mange penge hvis ikke vi får den brugt

Enig
Men stadig, hvis i har den, får i den nok brugt. Når hun kun er lige over 2 kan hun jo ikke gå rundt en hel dag?
Det svært..
Og sådan vil jeg have det, hvis vi fik et barn mere, og vores søn var under 3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2014

Kay

Chili skriver:

Enig
Men stadig, hvis i har den, får i den nok brugt. Når hun kun er lige over 2 kan hun jo ikke gå rundt en hel dag?
Det svært..
Og sådan vil jeg have det, hvis vi fik et barn mere, og vores søn var under 3

Nej det kan hun ikke, men tænker hvor tit er jeg  på lange ture alene så vi ikke kan havde 2 vogne med

Anmeld

3. juli 2014

Francisca

Kay skriver:

Har vi mon brug for sådan en? 

Vi er i syv sind, Elna bliver 2 til august og lillesøster kommer til oktober...

Vi har barnevogn og baby jogger, og tænker efterløber til når vi skal til og fra vuggestue... men nu er vi ret ud gående, Ihh man kan jo også havde begge vogne med... hvis ikke jeg er ude alene med begge to, men hvor tit er jeg det?

Hvad har i gjort, eller hvad ville i gøre i vores situation?

Jeg har selv stået med de samme tanker da vores datter lige er fyldt 2år her d.30 maj og jeg har termin d.9 september. Vi har også barnevogn og klapvogn og vi køber et ståbræt til hende.
Jeg tænker at hvis vi er ude og gå sammen så har vi begge en vogn med. Og ærligt så tror jeg ikke jeg kommer til at gå så meget med dem begge alene at hun ville have behov for at skulle sidde ned. Det mange penge at bruge på en vogn som alligevel max bliver brugt 1år. Og allerede nu syntes jeg vores datter vil alting selv inklusiv at gå selv hele tiden.

Anmeld

3. juli 2014

Kay

Francisca skriver:

Jeg har selv stået med de samme tanker da vores datter lige er fyldt 2år her d.30 maj og jeg har termin d.9 september. Vi har også barnevogn og klapvogn og vi køber et ståbræt til hende.
Jeg tænker at hvis vi er ude og gå sammen så har vi begge en vogn med. Og ærligt så tror jeg ikke jeg kommer til at gå så meget med dem begge alene at hun ville have behov for at skulle sidde ned. Det mange penge at bruge på en vogn som alligevel max bliver brugt 1år. Og allerede nu syntes jeg vores datter vil alting selv inklusiv at gå selv hele tiden.

Ja vores datter er også svær at overbevise om at hun nogle gange skal være i hendes klapvogn  

Anmeld

4. juli 2014

FruJacobsen

Vi overvejede også meget en søskendevogn - der er 20mdr. imellem vores drenge. Heldigvis fik jeg talt med en veninde inden vi gik ud og investerede og hun rådede os til at vente! Nu er lillebror 5mdr. og vi har ikke manglet en søskendevogn endnu. Vi har blot købt et søskendesæde til storebror, som han bruger, hvis han bliver træt af at gå. Og det fungerer helt fint! Jeg er virkelig glad for, at vi ikke brugte penge på en vogn, men det kommer jo selvfølgelig an på, hvad ens behov er.

Måske kan I vente med at investere til baby er kommet? Og hvis I oplever, at I godt kunne bruge en søskendevogn ret ofte, så tager det jo ikke lang tid at få fat i én

Anmeld

4. juli 2014

Tulle28

Der er 2,5 år mellem vores piger og vi købte en tvillingevogn ( Carena Double Swing) og vi kunne og kan stadigvæk slet ikke undvære den! Vores ældste er nu 4 år og 3 mdr og vil stadigvæk gerne sidde i den, hvis vi skal på længere ture eller hvis det bare er en af de dage, hvor hun er lidt træt eller har fået det forkerte ben ud af sengen Jeg bruger den også tit selvom jeg bare har vores yngste, hvis jeg lige skal ud og handle eller lign.

Der kom en ny udgave af Carena'en sidste år, som er ret dyr, men du kan måske finde en ældre model på DBA eller lign. Vi gav 2.800,- for vores sidste år omkring årsskiftet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.