søskende vogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.054 visninger
15 svar
2 synes godt om
2. juli 2014

Kay

Har vi mon brug for sådan en? 

Vi er i syv sind, Elna bliver 2 til august og lillesøster kommer til oktober...

Vi har barnevogn og baby jogger, og tænker efterløber til når vi skal til og fra vuggestue... men nu er vi ret ud gående, Ihh man kan jo også havde begge vogne med... hvis ikke jeg er ude alene med begge to, men hvor tit er jeg det?

Hvad har i gjort, eller hvad ville i gøre i vores situation?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2014

LilleChelle

Vi bærer lillesøster til en start. Jeg bar rigtig meget Mathias da han var lille og brugte faktisk slet ikke barnevognen. 

- Bliver det nødvendigt, så køber vi en Emmaljunga twin nitro, hvor lillesøster kan ligge i lift og Mathias kan sidde op som han vil. Synes ikke han er stor nok til et ståbræt når han kun er 25 måneder når jeg har termin med lillesøster. 

Anmeld

2. juli 2014

Kay

LilleChelle skriver:

Vi bærer lillesøster til en start. Jeg bar rigtig meget Mathias da han var lille og brugte faktisk slet ikke barnevognen. 

- Bliver det nødvendigt, så køber vi en Emmaljunga twin nitro, hvor lillesøster kan ligge i lift og Mathias kan sidde op som han vil. Synes ikke han er stor nok til et ståbræt når han kun er 25 måneder når jeg har termin med lillesøster. 

Ved sgu heller ikke om jeg syntes Elna er stor nok... men en ekstra detalje er at mine svigerforældre har besluttet at give os en cykelvogn, og jeg tænker at vi jo kan vælge en der kan laves til jogger også til de par gange man ville få brug for det

Den kan jo bare ikke tages med i bilen

Anmeld

3. juli 2014

Kay

Opper altså lige 

Anmeld

3. juli 2014

Chili

Kay skriver:

Vi har barnevogn og baby jogger, og tænker efterløber til når vi skal til og fra vuggestue... men nu er vi ret ud gående, Ihh man kan jo også havde begge vogne med... hvis ikke jeg er ude alene med begge to, men hvor tit er jeg det?

Hvis det var mig, ville jeg nok. Men vi har heller ikke bil og går mange ture.. Og min mand er heller ikke hjemme hver eftermiddag, så ville blive stort problem at hente og handle osv.
Men samtidig, hvis dine svigerforældre køber en cykel trailer.. Så. Hm.
Hvis du tænker i forhold til når i skal på ture, så det jo nemmere med en. Ja, det svært
Ellers køb en brugt? Så pengene ikke så tabt, hvis ikke i får den brugt så meget

Anmeld

3. juli 2014

Christine

Kay skriver:

Jeg har ikke rigtigt været i jeres situation. Men umiddelbart ville jeg nok købe en brugt men god tvillingevogn.

Vi har brugt cykelvogn meget til de to, men det har selvfølgelig været lidt ærgeligt at den ikke kunne pakkes i bil.. så det har du jo selv tænkt på 

Men i og med at i ikke er sikre på behovet, så ville jeg selv være for fattig og måske for nærrig til at købe en splinterny søskendevogn. 

Omvendt så er det altså mit indtryk/erfaring at den store sagtens kan have behov for at blive kørt i vogn til i hvert fald 3 år gammel.. Især hvis man ikke har bil/bruger bil så meget i dagligdagen.

Anmeld

3. juli 2014

ønskebørn74

Kay skriver:

Vores nye vogn kan være både en enkelt vogn og en søskende vogn...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. juli 2014

Kay

Chili skriver:

Hvis det var mig, ville jeg nok. Men vi har heller ikke bil og går mange ture.. Og min mand er heller ikke hjemme hver eftermiddag, så ville blive stort problem at hente og handle osv.
Men samtidig, hvis dine svigerforældre køber en cykel trailer.. Så. Hm.
Hvis du tænker i forhold til når i skal på ture, så det jo nemmere med en. Ja, det svært
Ellers køb en brugt? Så pengene ikke så tabt, hvis ikke i får den brugt så meget

Ja har fundet en brugt til 800 men sys også bare det er mange penge hvis ikke vi får den brugt

Anmeld

3. juli 2014

Kay

Christine skriver:

Jeg har ikke rigtigt været i jeres situation. Men umiddelbart ville jeg nok købe en brugt men god tvillingevogn.

Vi har brugt cykelvogn meget til de to, men det har selvfølgelig været lidt ærgeligt at den ikke kunne pakkes i bil.. så det har du jo selv tænkt på 

Men i og med at i ikke er sikre på behovet, så ville jeg selv være for fattig og måske for nærrig til at købe en splinterny søskendevogn. 

Omvendt så er det altså mit indtryk/erfaring at den store sagtens kan have behov for at blive kørt i vogn til i hvert fald 3 år gammel.. Især hvis man ikke har bil/bruger bil så meget i dagligdagen.

Er så meget for nærig... især hvis ik vi får brug for den

Anmeld

3. juli 2014

Kay

ønskebørn74 skriver:

Vores nye vogn kan være både en enkelt vogn og en søskende vogn...

Ja men vi har både klapvogn og barnevogn og ikke pengene til at købe sådan en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.