Forlystelser under graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2014

Cirkus1900

Jeg var i galajen i Tivoli (de gamle vikingskibe) da jeg var højgravid. Der blev kigget lidt på mig, men jeg tog turen for min store dreng og babyen tog altså ikke skade. Han er knap 2. Så det sgu et spørgsmål om hvad man selv er til.

Ting med måde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2014

lineog4

Var i bon bon land da jeg var 40+ og kunne da prøve det meste som ikke var for vildt - okay han er sgu også lidt rundtosset den lille
Det som er der farlige er hvis der er hårde opbremsninger, hvis sikkerhedsstangen kan få presset for hårdt eller pludseligt på maven. Selve det at køre rundt osv er ikke farligt for den lille, man må jo også gerne gynge, have sex, cykle osv og det kan da også gøre dem lidt rundtossede

Anmeld

2. juli 2014

Mom

Profilbillede for Mom
chael skriver:

OMG

Hvad?

Anmeld

2. juli 2014

hejmeddig10

lineog4 skriver:

Var i bon bon land da jeg var 40+ og kunne da prøve det meste som ikke var for vildt - okay han er sgu også lidt rundtosset den lille
Det som er der farlige er hvis der er hårde opbremsninger, hvis sikkerhedsstangen kan få presset for hårdt eller pludseligt på maven. Selve det at køre rundt osv er ikke farligt for den lille, man må jo også gerne gynge, have sex, cykle osv og det kan da også gøre dem lidt rundtossede

Hehe, det kan du have helt ret i

Anmeld

2. juli 2014

Chellie

chael skriver:

OMG

OMG hvad? Ingen prøver at tvinge en anden holdning ud af dig, men du skriver jo lidt som om, du råber, når du skriver med mange udråbstegn, osv.. Det er slet ikke nødvendigt, din holdning er din, og den har du selvfølgelig helt ret til - Lige som andre har ret til deres

Anmeld

2. juli 2014

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Frk.S skriver:

Det samme i Djurs sommerland. 

Og Fårup Sommerland

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.