Forlystelser under graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.914 visninger
15 svar
5 synes godt om
2. juli 2014

hejmeddig10

Hej alle sammen. Mig og min kæreste står og skal til Monza/Milano nu her på søndag, og vi vil egentlig gerne i forlystelsesparken der nede. Men hvordan er "reglen" for det når man er gravid? Er der nogle af jer der har nogle oplevelser med det, eller hvordan og hvorledes? (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2014

chael

hejmeddig10 skriver:

Hej alle sammen. Mig og min kæreste står og skal til Monza/Milano nu her på søndag, og vi vil egentlig gerne i forlystelsesparken der nede. Men hvordan er "reglen" for det når man er gravid? Er der nogle af jer der har nogle oplevelser med det, eller hvordan og hvorledes? (:

No-go...

Med mindre det er sådan noget roligt noget, hvor man ikke bliver kastet rundt...

Ellers så nej nej nej !!!!

Anmeld

2. juli 2014

Mom

Profilbillede for Mom
chael skriver:

No-go...

Med mindre det er sådan noget roligt noget, hvor man ikke bliver kastet rundt...

Ellers så nej nej nej !!!!

Arghh det er vist en overdrivelse

Først og fremmest kommer det an på hvor langt du henne? Jo længere du er henne, jo mere skal du passe på

På mange forlystelser står der jo om man "må" prøve det hvis man er gravid, og ellers så brug den sunde fornuft.

Anmeld

2. juli 2014

lille-trold

VI har lige været i legoland og der er næsten ved samtlige forlystelser der ikke er til små børn ingen adgang for gravide - tror langt hen ad vejen det er en helgardering for ikke at risikere noget.

Anmeld

2. juli 2014

Frk.S

lille-trold skriver:

VI har lige været i legoland og der er næsten ved samtlige forlystelser der ikke er til små børn ingen adgang for gravide - tror langt hen ad vejen det er en helgardering for ikke at risikere noget.

Det samme i Djurs sommerland. 

Anmeld

2. juli 2014

LinLin

lille-trold skriver:

- og nogle af de forlystelser er det altså noget pjat at man ikke må prøve som gravid!

Anmeld

2. juli 2014

chael

Mom skriver:

Arghh det er vist en overdrivelse

Først og fremmest kommer det an på hvor langt du henne? Jo længere du er henne, jo mere skal du passe på

På mange forlystelser står der jo om man "må" prøve det hvis man er gravid, og ellers så brug den sunde fornuft.

Synes du måske!!

Og fred være med det...

Jeg ville aldrig gøre det, uanset hvor lidt eller langt jeg er...

Og så kan du jo diskutere om hvorvidt det er noget pjat, jeg rykker ikke min holdning på det punkt!!!

Anmeld

2. juli 2014

Mom

Profilbillede for Mom

Synes du måske!!

Og fred være med det...

Jeg ville aldrig gøre det, uanset hvor lidt eller langt jeg er...

Og så kan du jo diskutere om hvorvidt det er noget pjat, jeg rykker ikke min holdning på det punkt!!!

Hvad prøver du at pointere med alle de udråbstegn?

TS spurgte til eventuelle "regler" ikke til din peronlige holdning, om at holde sig fra alle forlystelser der ikke er meget rolige

Anmeld

2. juli 2014

hejmeddig10

Mange tak for svarene tror bare vi udelukker en forlystelsespark i denne omgang men vil nu våge og påstå at man godt må. For ringede og snakkede med min læge i morges, og hun sagde at man godt måtte forlystelser. Altså self ikke sårn nogen hvor der står det med graviditet, men andre må man godt

Anmeld

2. juli 2014

chael

Mom skriver:

Hvad prøver du at pointere med alle de udråbstegn?

TS spurgte til eventuelle "regler" ikke til din peronlige holdning, om at holde sig fra alle forlystelser der ikke er meget rolige

OMG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.