Nogen der har prøvet dette ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
5 svar
1 synes godt om
30. juni 2014

Deedee91

Tog 2 teste i går de øverste på billedet? Og tog 2 til formiddag de nederste, Var til læge 13:20 pg hos lægen var den negativ men hun kigger også kun på den under et minut, så hun bestemte sig meget hurtigt , men en men hvorfor er de så positive dem her samt tog denne ene da jeg kom hjem for jeg skulle da lige være sikker på at den var negativ, det skal lige siges jeg dog kun er 3 uger henne Idag hvis der er noget , har fået taget blodprøve og skal hvabehar svar i morgen kl 08:00 skric gerne hvis du/ i har prøvet noget af det samme, jeg er virkelig forvirret

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2014

SandraXOXO

De er jo negative og det var den hos lægen nok også, hvilket forklare hvorfor hun sagde det. De beslutter jo ikke om testene er positive. De kigger bare på dem og er der ikke en ekstra steg. Ja så er testen negativ. Vent en uge og test igen. :-)

Anmeld

30. juni 2014

mpr

Deedee91 skriver:

Tog 2 teste i går de øverste på billedet? Og tog 2 til formiddag de nederste, Var til læge 13:20 pg hos lægen var den negativ men hun kigger også kun på den under et minut, så hun bestemte sig meget hurtigt , men en men hvorfor er de så positive dem her samt tog denne ene da jeg kom hjem for jeg skulle da lige være sikker på at den var negativ, det skal lige siges jeg dog kun er 3 uger henne Idag hvis der er noget , har fået taget blodprøve og skal hvabehar svar i morgen kl 08:00 skric gerne hvis du/ i har prøvet noget af det samme, jeg er virkelig forvirret

En af grundene kan være at du har været på toilet inden for de førgående 3 timer..? En anden ting kan være at de teste du selv har lavet er ikke så tydelige så måske der lige skal gå lidt ekstra tid før du skal tjekkes igen

Anmeld

30. juni 2014

birthee

Hvis du ikke er mere end 3 uger henne, kan det jo godt være svært at teste... Har du passeret dagen for hvor du skulle have haft din menstruation? Håber for dig, at det er fordi du har testet for tidligt til at testen kan måle hcg-niveau i din urin 

Anmeld

30. juni 2014

Mom

Profilbillede for Mom
For mig at se er testene negative, hvilket jo er helt normalt eftersom du reelt set slet ikke er gravid endnu, et eventuelt befrugtet æg har jo dårligt nok nået at sætte sig fast..

Anmeld

1. juli 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

jeg kan nu se streger på dem alle sammen,og da de stadig er så svage,er der jo ikke noget at sige til,at lægen synes hendes er negativ,når hun kun lader den ligge 1 minut,man skal altid lade den ligge de 5 minutter,der er aflæsningstiden,men det har lægen desværre sjældent tid til,så fatter faktisk ikke hvorfor de i det hele taget tilbyder testen.

Jeg ville slå koldt vand i blodet,og teste den dag du forventer mens.

Hvornår har du haft ÆL?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.