Syg kanin!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2014

Babydrøm

AnnaKJ skriver:

Den bliver desværre aflivet i morgen
Den kan ikke stå på sine ben mere og vi giver den væske med en plastiksprøjte, men lige så snart den får noget, bliver den våd bagtil, så alt ryger lige igennem og den optager intet i kroppen

Det er så uretfærdigt!

Det gør mig rigtig ondt  forfærdeligt den skulle væk herfra allerede. Har selv kaniner, de små pus vinder ens hjerter ligesom alle andre kæledyr  Godt du kom til dyrlægen, du har gjort alt hvad du kunne for den 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2014

AnnaK89

Babydrøm skriver:

Det gør mig rigtig ondt  forfærdeligt den skulle væk herfra allerede. Har selv kaniner, de små pus vinder ens hjerter ligesom alle andre kæledyr  Godt du kom til dyrlægen, du har gjort alt hvad du kunne for den 

Det gør de virkelig! Og min datter på 2 år elsker bare sine kaniner!

Vi har gjort alt! Så hvis ikke den smutter i løbet af natten, så bestiller vi en tid til aflivning i morgen tidlig.

Anmeld

1. juli 2014

Babydrøm

AnnaKJ skriver:

Det gør de virkelig! Og min datter på 2 år elsker bare sine kaniner!

Vi har gjort alt! Så hvis ikke den smutter i løbet af natten, så bestiller vi en tid til aflivning i morgen tidlig.

Føler med jer  Men ja det er den rigtige beslutning, men rigtig hårdt

Anmeld

2. juli 2014

Fumbo

Gør mig virkelig ondt 

Selvom det er den rigtige beslutning, bliver det sandelig ikke nemmere 

Anmeld

2. juli 2014

AnnaK89

Babydrøm skriver:

Føler med jer  Men ja det er den rigtige beslutning, men rigtig hårdt

Den klarede desværre ikke natten - men på den anden side, så var der vist kun en vej tilbage

Anmeld

2. juli 2014

esioul

AnnaKJ skriver:

Den klarede desværre ikke natten - men på den anden side, så var der vist kun en vej tilbage

du har gjort hvad du kunne

Anmeld

2. juli 2014

AnnaK89

esioul skriver:

du har gjort hvad du kunne

Det føler jeg også at jeg har!

Tak for kram

Anmeld

2. juli 2014

Babydrøm

AnnaKJ skriver:

Det er jeg ked af at høre  Men ja nu har den fået fred  Den er kommet til de evige græsmarker sammen med alle de andre dyr 

Anmeld

2. juli 2014

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
AnnaKJ skriver:

Øv

Rigtig træls, men I gjorde hvad I kunne, og nok godt alligevel at den fik fred. Men hårdt er det, må det også være for din datter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.