Syg kanin!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2014

AnnaK89

Lige en opdatering!

Har været ved dyrelægen, som mener den har fået hjernebetændelse!
Den laver sådan nogle rytmiske bevægelser med hovedet, sidder bare og stirre ud i luften og kan ikke rigtig koordinere sine bevægelser i den ene side.
Den har fået antibiotika, smertestillende og væske. Og vi har fået medicin med hjem til de følgende dage.

Hun vidste ikke rigtig hvad odds han har for at overleve, for hun synes bestemt den ser meget dårlig ud! Men mirakler kan bestemt ske!

Håber det lille kræ kæmper sig igennem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2014

AnnaK89

SandraXOXO skriver:

Er den gammel? For så er den jo nok bare ved at dø. Hvilket de gerne bare vil i fred. At hive den til dyrelæge vil bare stresse den. Virker den til at lide, med smerter eller vejrtrækningsbesvær skal i gøre noget men ellers bare fred. Hvis den er ung kan den måske være dehydreret eller forstoppet? Hvilket de os kan dø af og det kan jo undgås med en tur til dyrelæge. Den kan os være i chok? Er der sket noget? Vores store datter fik givet vores kanin sådan et stort chok at den nægtede at røre sig og var helt slatten :-( Jeg troede seriøst hun havde givet hende et hjertestop. Den kom sig over det i løbet af en time.

Nej den er kun 5 mdr.
Men har skrevet en fælles opdatering i tråden.

Anmeld

29. juni 2014

AnnaK89

esioul skriver:

Selvom det "bare" er en kanin ifølge ham, fortjener den da ikke at have det skidt.

Så er der en fælles opdatering!

Anmeld

29. juni 2014

AnnaK89

Frederikke80 skriver:

Har selv kaniner og har haft i mange år, og det lyder på mig som om din kanin er meget syg  Og jeg synes absolut du skal ringe til dyrlægen med det samme, andet ville efter min mening være dyrplageri.

Må indrømme jeg ikke giver så meget for din kærestes udsagn, at det "bare er en kanin". Det er stadig et dyr der lider, og har man anskaffet sig et dyr er man også forpligtet til at få det til en dyrlæge hvis den er syg. Så ring til en dyrlæge asap.  

Den er meget dårlig - har lige skrevet en fælles opdatering.

Anmeld

29. juni 2014

SandraXOXO

AnnaKJ skriver:

Nej den er kun 5 mdr.
Men har skrevet en fælles opdatering i tråden.

Ej det er jeg ked af, det er jo desværre lidt alvorligt. Og så sådan en lille ung fyr. Øv håber han kommer igennem det. Mirakler sker! Krydser fingre!

Anmeld

29. juni 2014

Troldemommi

AnnaKJ skriver:

Lige en opdatering!

Har været ved dyrelægen, som mener den har fået hjernebetændelse!
Den laver sådan nogle rytmiske bevægelser med hovedet, sidder bare og stirre ud i luften og kan ikke rigtig koordinere sine bevægelser i den ene side.
Den har fået antibiotika, smertestillende og væske. Og vi har fået medicin med hjem til de følgende dage.

Hun vidste ikke rigtig hvad odds han har for at overleve, for hun synes bestemt den ser meget dårlig ud! Men mirakler kan bestemt ske!

Håber det lille kræ kæmper sig igennem

God bedring med den lille basse

Anmeld

29. juni 2014

AnnaK89

SandraXOXO skriver:

Ej det er jeg ked af, det er jo desværre lidt alvorligt. Og så sådan en lille ung fyr. Øv håber han kommer igennem det. Mirakler sker! Krydser fingre!

Jeg håber også, men dyrelægen var ikke særlig optimistisk

Anmeld

29. juni 2014

AnnaK89

Troldemommi skriver:

God bedring med den lille basse

Tak for det

Anmeld

29. juni 2014

Frk.S

Godt i valgte at tage den til dyrlægen. 

Efter min mening er det ens pligt, hvis man vælger at anskaffe dyr.

God bedring med den. 

Anmeld

29. juni 2014

AnnaK89

Frk.S skriver:

Godt i valgte at tage den til dyrlægen. 

Efter min mening er det ens pligt, hvis man vælger at anskaffe dyr.

God bedring med den. 

Også min! Og derfor gjorde jeg også selvom min mening ikke var delt herhjemme.

Håber den klare det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.