Moaren skriver:
Nå...min kære søn på 14 måneder har været meget gnaven den sidste uges tid og har sovet anderledes i forhold til hvad han plejer. Dagplejemor har bestemt også lagt mærke til det da han er meget pylret og ikke altid sover det han har brug for (fx kun en times tid til middag). Har været ved læge med ham (han har hostet og snottet i en uge) for at udelukke infektion. Han har ikke feber og spiser/drikker helt ok.
Lægen fandt ikke noget på ham, udover et lidt rødt øre. Igår var jeg så ved vagtlægen fordi han var meget grædende og slet ikke som han plejer. Vagtlægen siger så, at han har væske på begge ører og at det er derfor han er ked.
Nu kommer mit spørgsmål så.....ville i sende fyren afsted i morgen? Han er ikke syg og har været ok tilpas idag. Tænker bare lidt, at sådan en gang væske forsvinder jo ikke nødvendigvis af sig selv, så jeg kan jo ikke så godt holde ham hjemme til vi har fået dræn (vagtlægens anbefaling).
Hvad siger i? 
Efter min mening skal du selvfølgelig sende dit barn afsted hvis du mener at han er frisk nok. Surhed og pyller giver jo desværre ikke ret til barnets første sygedag.
Selvfølgelig er det hårdt for din dagplejer men så må hun jo huske på at der altid er en god grund til at et barn er pylret og at det bestemt ikke er med det formål at genere hende.
det tror og håber jeg da også på at hun kan!
Forhåbentlig får I snart jeres glade dreng tilbage.
God ferie til jer
Anmeld