MHB skriver:
Din beskrivelse af din søn lyder fuldstændig som min søn på 14 måneders opførsel den sidste uges tid og jeg har haft sendt ham i institution selvom han har været en pjevs.
Min søn har haft væske på ørene i et par måneder (siden han havde MØB for lidt over 2 måneder siden) så jeg tror ikke det er det der genere ham mere end det plejer men tilskriver det at der sker en masse lige nu (tænder, motorisk udvikling, sprogudvikling o.l.) så derfor har jeg sendt ham afsted og bare gjort pædagogerne opmærksom på situationen og så har jeg hentet ham tidligere når det har kunne lade sig gøre
Jeg mener godt du kan sende ham i dagpleje og så bare bede hende ringe hvis han har brug for at komme hjem
Jeg har tænkt det samme, for tror egentlig ikke der er så meget nyt i det der væske, men når han nu er snottet kan det selvfølglig godt være det gør ondt.
Tilskriver også udviklingen en del af skylden. Han spænder afsted og fortæller en hel masse, (som vi ikke fatte en brik af, men han prøver
) men kan godt mærke på vores dp at hun syntes det er hårdt med en gnaven baby og der kan jeg godt forstå. Syntes selv det er rigtig hårdt når han er så pylret. Det skifter også lidt spm vinden blæser. Bedst som han er glad og i godt humør, så bliver han ked eller hysterisk over et eller andet.
Mit problem er lidt det, at jeg føler jeg skal undskylde overfor DP fordi han er som han er lige nu, men jeg kan bare ikke gøre så meget ved det. Jo, beholde ham hjemme, men både jeg og manden (far) arbejder jo og at holde "barn syg" fordi han er gnaven, er jeg ikke meget for 
Vi holder ferie i 28-29-30 og så holder DP ferie i 31, så der er kun lige en uges tid endnu.
Anmeld