Blødninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2014

May86

morsandra skriver:

Hvor meget er det?

Jeg blødte også en lille smule gennem min graviditet, dog uforklarligt 

Hej igen 

Nok til skift af trusseindlæg 5-8 gange om dagen. Og til at vandet bliver farvet af blodet ind imellem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2014

Anonymo

May86 skriver:

Hej igen 

Nok til skift af trusseindlæg 5-8 gange om dagen. Og til at vandet bliver farvet af blodet ind imellem.

Åh, dog sikke noget rod. Håber på det bedste 

Knus.

Anmeld

1. juli 2014

Emilie91

May86 skriver:

Kære kloge brugere.

I tirsdags testede jeg, på opfordring og mistanke (ekstrem træthed, smertende bryster og nedsat sult/madlede) om graviditet, positiv.

jeg har siden i går haft brunligt udflåd - i forbindelse med toiletbesøg, som i aftes tog til og i morges kunne jeg mærke der kom udflåd fra skeden da jeg stod op. På toiletpapiret var det stadig brunt, men med nogle fragmenterede slimede små klatter.

tog et bind på og tænker at jeg nok må ringe til lægen i morgen. Har godt nok tid hos sygeplejerske onsdag og lægen fredag til GU.

Kan ikke helt finde ud af om det er "normal" blødning. Testede og er stadig positiv her til morgen, har stadig bryst-smerter, og nedsat sult. Føler mig ikke så træt, men kan jo lige så godt være pga weekend.

håber I kan give lidt indsigt. Har ikke styr på hvor langt jeg er henne, derfor den tidlige test og tider hos sygepl. Og læge.

iiih altså sikke noget at du skal igennem den bekymring, men som de andre siger, så er det nok ikke noget særligt men man kan hurtigt blive bange. 

Jeg vil dog fortælle om min oplevelse. for jeg havde også brunt udflåd i starten af min graviditet. Jeg havde dog også mens smerter samtidig og de kom i perioder. Men til sidst (i uge 6) begyndte jeg at bløde rigtig blod og jeg fik enormt ondt i min venstre side. Jeg blev næsten helt lam i armen og kunne ikke rigtig bruge den. Det vidste sig at være en graviditet udenfor livmoderen og jeg skulle opereres. Det er ikke for at gøre dig bange eller noget. Men kun - at det er vigtigt at få det tjekket. For det kan gå hurtigt når det først går igang Jeg håber lægen kommer med gode nyheder så du kan få ro til brylluppet  

Anmeld

1. juli 2014

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg har også blødt i begge mine graviditeter, det behøver ikke være noget alvorligt. Men godt du har fået lægen til at tjekke det, håber hcg er steget i morgen

Anmeld

1. juli 2014

May86

Hej. 

Ja, det er lidt træls at skulle gå og spekulere. Tankerne er sgu ikke helt med i det på arbejdet i disse dage. 

Uf! Ja, det kan hurtigt gå galt! 

Jeg håber det bedste. Her til eftermiddag har der ikke været så meget blødning. Så  For en øgning i hcg på torsdag.

Anmeld

6. juli 2014

May86

Som nogen nok har luret, så blev graviditeten ikke til noget. Det er okay. Eller... Vi er okay. Selvfølgelig ærgerligt, men det positive er, at vi ved det kan lade sig gøre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.