Blødninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

912 visninger
15 svar
5 synes godt om
29. juni 2014

May86

Kære kloge brugere.

I tirsdags testede jeg, på opfordring og mistanke (ekstrem træthed, smertende bryster og nedsat sult/madlede) om graviditet, positiv.

jeg har siden i går haft brunligt udflåd - i forbindelse med toiletbesøg, som i aftes tog til og i morges kunne jeg mærke der kom udflåd fra skeden da jeg stod op. På toiletpapiret var det stadig brunt, men med nogle fragmenterede slimede små klatter.

tog et bind på og tænker at jeg nok må ringe til lægen i morgen. Har godt nok tid hos sygeplejerske onsdag og lægen fredag til GU.

Kan ikke helt finde ud af om det er "normal" blødning. Testede og er stadig positiv her til morgen, har stadig bryst-smerter, og nedsat sult. Føler mig ikke så træt, men kan jo lige så godt være pga weekend.

håber I kan give lidt indsigt. Har ikke styr på hvor langt jeg er henne, derfor den tidlige test og tider hos sygepl. Og læge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2014

May86

Testen jeg tog her til morgen er ihvertfald ikke i tvivl.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. juni 2014

Mor til F

May86 skriver:

Kære kloge brugere.

I tirsdags testede jeg, på opfordring og mistanke (ekstrem træthed, smertende bryster og nedsat sult/madlede) om graviditet, positiv.

jeg har siden i går haft brunligt udflåd - i forbindelse med toiletbesøg, som i aftes tog til og i morges kunne jeg mærke der kom udflåd fra skeden da jeg stod op. På toiletpapiret var det stadig brunt, men med nogle fragmenterede slimede små klatter.

tog et bind på og tænker at jeg nok må ringe til lægen i morgen. Har godt nok tid hos sygeplejerske onsdag og lægen fredag til GU.

Kan ikke helt finde ud af om det er "normal" blødning. Testede og er stadig positiv her til morgen, har stadig bryst-smerter, og nedsat sult. Føler mig ikke så træt, men kan jo lige så godt være pga weekend.

håber I kan give lidt indsigt. Har ikke styr på hvor langt jeg er henne, derfor den tidlige test og tider hos sygepl. Og læge.

Hvor langt henne, tror du, at du er? Nogle kan godt pletbløde i starten, specielt der hvor mens skulle være kommet. 

Så længe, det er så lidt blødning og kommer sammen med udflåd, vil jeg ikke være bekymret.

Har du smerter af nogen art?

Mvh Karina (36+2)

Anmeld

29. juni 2014

Sjwf

Jeg mener ikke at man skal være særligt bekymret så længe udflået er brunligt, da det så kan være gammelt blod fra da ægget satte sig fast.
Men hvis du er meget bekymret så synes jeg du skal ringe til din læge imorgen

Anmeld

29. juni 2014

May86

Altså da jeg skrev, var jeg da lidt bekymret, men har ikke haft smerter andet end antydningen af mens-smerter siden i morges, og har da stiftet bekendtskab med spændende symptom i dag : maven vender sig af mandens parfume, som jeg ellers holder meget af og han havde ikke meget på, og jeg fik kvalme nu her da jeg var ude og løbe. Puha! 

Pletblødningen er der endnu, men kan også sagtens være pga mens., som jeg plejer at skulle have ca her omkring  Jeg kan desværre ikke give et reelt gæt på hvor langt jeg er henne. Min cyklus har været lidt rodet og har bryllup her på lørdag, så stress-niveauet er vist også lidt højt. Hukommelsen er hullet som en si. Tak hormoner  Men maks 4-6 uger tænker jeg 

Så synes bekymringen lidt er forsvundet igen. Men I skal have tusind tak for jeres søde svar 

Anmeld

30. juni 2014

May86

Nå, jeg ringede til lægen i dag, fordi det nu har udviklet sig til frisk blod og øgning i mængden lige som til mens  

Fik taget en blodprøve her til middag og skal så have taget en onsdag morgen, hvor jeg alligevel havde en tid ved sygeplejersken.

Har dog stadig ikke smerter,  og har fortsat symptomer; træthed, hovedpine, en smule kvalme brystspændinger/-smerter.

Anmeld

1. juli 2014

May86

Hcg lå på 400 og et eller andet jeg ikke fik fat i. Endnu en blodprøve i morgen, og så må vi se om det ikke kan give lidt ro i sindet her op til vores bryllup her på lørdag 

Anmeld

1. juli 2014

Anonymo

May86 skriver:

Kære kloge brugere.

Brunt udflåd er helt normalt i starten af en graviditet 

Anmeld

1. juli 2014

May86

morsandra skriver:

Brunt udflåd er helt normalt i starten af en graviditet 

Det er korrekt, men mit har udviklet sig til lidt mørkt (vil næsten kalde det vinrødt ) blod. Dog ingen smerter.

Anmeld

1. juli 2014

Anonymo

May86 skriver:

Det er korrekt, men mit har udviklet sig til lidt mørkt (vil næsten kalde det vinrødt ) blod. Dog ingen smerter.

Hvor meget er det?

Jeg blødte også en lille smule gennem min graviditet, dog uforklarligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.