Kan i ikke lige hjælpe mig?? Barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2014

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Selv om det nok ikke hjælper dig så meget ville jeg bare lige fortælle at vi har en emmaljunga med drejehjul og den kan ikke være i en lille bil da vi ind da har svært ved at have den i vores større bil :-)

Jo det hjælper da os til at vi ikke skal have den barnevogn tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2014

ønskebørn74

Anonym skriver:

Jeg synes Brio Sense ser ud til og være en fin barnevogn til prisen. Mit næste spørgsmål er som den kan være i en lille bil.
Så er der nogen af jer med Brio Sense der kan fortælle hvor meget den cirka fylder og kan hjulene tages af?? Hvis i har tid vil jeg gerne se et billede af den klappet sammen så meget som den kan.
Kender i andre barnevogne, ikke combivogn som kan være i en lille bil? (Synes Odder og Emmaljunga er dyre)

Flipflap vognene... 

Anmeld

29. juni 2014

årgang84

Profilbillede for årgang84
Anonym skriver:

Slet ingen der har lille bil og barnevogn ??

Toyota aygo 

Emma junga barnevogn

Kunne okay være der er 175 cm høj. Men bestemt ikke luksus plads. 

2 voksne og 1 barn 

Anmeld

29. juni 2014

Anonym trådstarter

ønskebørn74 skriver:

Flipflap vognene... 

Det er en combivogn

Anmeld

29. juni 2014

Anonym trådstarter

årgang84 skriver:

Toyota aygo 

Emma junga barnevogn

Kunne okay være der er 175 cm høj. Men bestemt ikke luksus plads. 

2 voksne og 1 barn 

Kan den være der uden og skal på bagsædet??? For det synes jeg lyder lidt mærkelig

Anmeld

29. juni 2014

LinLin

Hvilken bil har du?

Kunne det hjælpe med et cykelstativer bagpå?

Jeg har en alto og en brio sport barnevogne, som kun kunne være der ved at sætte stel på stadig og kassen på det ene bagsæde! Bagagerummet er simpelthen ikke bredt nok til at kunne have en kasse uanset hvor meget den kan gøre flad.

Anmeld

29. juni 2014

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Hvilken bil har du?

Kunne det hjælpe med et cykelstativer bagpå?

Jeg har en alto og en brio sport barnevogne, som kun kunne være der ved at sætte stel på stadig og kassen på det ene bagsæde! Bagagerummet er simpelthen ikke bredt nok til at kunne have en kasse uanset hvor meget den kan gøre flad.

Jeg har en swift og det stativ er en mulighed jeg vil ikke have den på forsæde/bagsæde

Anmeld

29. juni 2014

IngenKoPåIsen

Nej! Men vær lige opmærksom på at den koster 5000 på nettet og 7000 i butikken! Bare et tip!

Anmeld

29. juni 2014

Anonym trådstarter

Malunsesmutti skriver:

Nej! Men vær lige opmærksom på at den koster 5000 på nettet og 7000 i butikken! Bare et tip!

Hvad?

Anmeld

29. juni 2014

LinLin

Anonym skriver:

Jeg har en swift og det stativ er en mulighed jeg vil ikke have den på forsæde/bagsæde

Jeg har også købt en barnevognsdel til klapvognen denne gang,for ellers kan vi jo ikke være i bilen

Men swift er jo lidt større, så det er nok større chance for. At finde en kasse der kan være i bagagerummet men stativet bagpå er jo nok nødvendigt - det gør det da i hvert fald nemmere at finde en barnevogn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.