Kan i ikke lige hjælpe mig?? Barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.429 visninger
24 svar
1 synes godt om
28. juni 2014

Anonym trådstarter

Jeg synes Brio Sense ser ud til og være en fin barnevogn til prisen. Mit næste spørgsmål er som den kan være i en lille bil.
Så er der nogen af jer med Brio Sense der kan fortælle hvor meget den cirka fylder og kan hjulene tages af?? Hvis i har tid vil jeg gerne se et billede af den klappet sammen så meget som den kan.
Kender i andre barnevogne, ikke combivogn som kan være i en lille bil? (Synes Odder og Emmaljunga er dyre)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har en brio kompakt, som vi er rigtig glade for. Den ka foldes helt sammen, hjul ka tages af osv. Den vejer heller ik ret meget. Vi købte den, fordi de i sin tid reklamerede med at den ku være i alle biler. 

Vi tog i baby Sam, og fik dem til at vise hvordan vi ku ha den i vores bil. Vh stine

Anmeld

28. juni 2014

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Vi har en brio kompakt, som vi er rigtig glade for. Den ka foldes helt sammen, hjul ka tages af osv. Den vejer heller ik ret meget. Vi købte den, fordi de i sin tid reklamerede med at den ku være i alle biler. 

Vi tog i baby Sam, og fik dem til at vise hvordan vi ku ha den i vores bil. Vh stine

Den barnevogn du har fra Brio laves ikke mere, så det hjælper os ikke så meget. Den kan kun fåes brugt og det vil vi ikke have

Anmeld

28. juni 2014

Lililili

I kan jo prøve at putte udstillingsmodellen i bilen inden i køber... Det ved butikkerne godt, at man er nødt til lige at prøve  

Anmeld

28. juni 2014

Anonym trådstarter

LiLyKa skriver:

I kan jo prøve at putte udstillingsmodellen i bilen inden i køber... Det ved butikkerne godt, at man er nødt til lige at prøve  

Det ved jeg, men vil gerne hører andres erfaringer først

Anmeld

28. juni 2014

Anonym trådstarter

Jeg kan ikke forstå hvorfor der ikke er lavet flere barnevogne til små biler. Odder er den eneste jeg ved der kan være i min bil indtil videre, men synes godt nok det mange penge for en barnevogn uden noget tilbehør. Så der må være andre end mig der har lille bil og som skal have en barnevogn med

Anmeld

29. juni 2014

Anonym trådstarter

Slet ingen der har lille bil og barnevogn ??

Anmeld

29. juni 2014

M&N

Anonym skriver:

Jeg synes Brio Sense ser ud til og være en fin barnevogn til prisen. Mit næste spørgsmål er som den kan være i en lille bil.
Så er der nogen af jer med Brio Sense der kan fortælle hvor meget den cirka fylder og kan hjulene tages af?? Hvis i har tid vil jeg gerne se et billede af den klappet sammen så meget som den kan.
Kender i andre barnevogne, ikke combivogn som kan være i en lille bil? (Synes Odder og Emmaljunga er dyre)

Vi har en Kia Rio og vi kan have en Emmaljunga BSS i den.

Vi kan også have Emmaljunga Double Vikingi den...

Anmeld

29. juni 2014

anna111

Profilbillede for anna111
Selv om det nok ikke hjælper dig så meget ville jeg bare lige fortælle at vi har en emmaljunga med drejehjul og den kan ikke være i en lille bil da vi ind da har svært ved at have den i vores større bil :-)

Anmeld

29. juni 2014

Anonym trådstarter

MorTilMalucca skriver:

Vi har en Kia Rio og vi kan have en Emmaljunga BSS i den.

Vi kan også have Emmaljunga Double Vikingi den...

Din bil har mere plads end min

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.