Abort eller beholde? :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2014

Lunae

Anonym skriver:

Der er sket det at jeg er blevet gravid selvom jeg har taget mine minipiller. 

Jeg er 30 år, i forhold og vi har været sammen i snart 4 år. Vi bor sammen på 3. År. Han er 27, fast job, jeg er pæd.studerende, mangler 1,5 år. 

Vi bor i andel, 3 vær. Inkl en hundehvalp. Vi har også en gammel bil. 

Pengene er små men vi klarer den. 

Jeg er 7+0 i dag, og har set liv ved scanning. 

Han ser gerne jeg får en abort, jeg vil gerne beholde..

vi havde faktisk aftalt at droppe p pillerne her til sommer, men i nat siger han, at han gerne så jeg var færdiguddannet før vi fik et barn. 

Jeg har virkelig ikke lyst til en abort, jeg elsker ham, og vil ikke leve uden ham. Men jeg vil faktisk gerne undgå en abort som 30 årig i fast forhold. Jeg føler mig klar

hvad fanden gør jeg

Jeg synes bestemt at du skal beholde barnet! Med din historisk og jeres plan om at påbegynde projektbaby om et år, så synes jeg at i skal revurdere situationen og tænke at der nok var en dybere mening med at barnet kommer til jer nu!

Desuden er det fantastisk at være studerende, når børnene er små!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2014

sommerc

Profilbillede for sommerc
Anonym skriver:

Der er sket det at jeg er blevet gravid selvom jeg har taget mine minipiller. 

Jeg er 30 år, i forhold og vi har været sammen i snart 4 år. Vi bor sammen på 3. År. Han er 27, fast job, jeg er pæd.studerende, mangler 1,5 år. 

Vi bor i andel, 3 vær. Inkl en hundehvalp. Vi har også en gammel bil. 

Pengene er små men vi klarer den. 

Jeg er 7+0 i dag, og har set liv ved scanning. 

Han ser gerne jeg får en abort, jeg vil gerne beholde..

vi havde faktisk aftalt at droppe p pillerne her til sommer, men i nat siger han, at han gerne så jeg var færdiguddannet før vi fik et barn. 

Jeg har virkelig ikke lyst til en abort, jeg elsker ham, og vil ikke leve uden ham. Men jeg vil faktisk gerne undgå en abort som 30 årig i fast forhold. Jeg føler mig klar

hvad fanden gør jeg

Beholde! 

Anmeld

29. juni 2014

tarkoflen

Jeg ser tre muligheder for mig

1: du beslutter at beholde barnet og han bakker ud, og l går fra hinanden.

2: du får en abort, fordi din kæreste synes det er det bedste, trods du ikke føler for at få den, du vil for altid bebrejde ham det, og sandsynligheden for at l går fra hinanden er stor

3: l får en rigitg god snak om det hele, og at du føler dig klar og ikke kan få en abort og at han indser at l skal have den lille baby i din mave og han bare lige fik kolde fødder...

Jeg håber på det sidste, og det bare er fordi han er lidt chokeret

Jeg kan ikke vejlede dig i hvad du skal gøre, andet end jeg kan sige til dig, at du skal følge din mavefornemmelse! Den har altid ret!

Jeg synes også du skal overveje risikoen for, at du ikke kan blive gravid senere, hvis du skulle vælge en abort nu, tænk hvor hårdt det ville være!

Der er utrolig mange overvejelser omkring at få et barn eller en abort, men alt andet lige, så er l ikke 17 år gamle, og uddannelsen skal du nok få, når du har været på barsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.