Anonym skriver:
Der er sket det at jeg er blevet gravid selvom jeg har taget mine minipiller.
Jeg er 30 år, i forhold og vi har været sammen i snart 4 år. Vi bor sammen på 3. År. Han er 27, fast job, jeg er pæd.studerende, mangler 1,5 år.
Vi bor i andel, 3 vær. Inkl en hundehvalp. Vi har også en gammel bil.
Pengene er små men vi klarer den.
Jeg er 7+0 i dag, og har set liv ved scanning.
Han ser gerne jeg får en abort, jeg vil gerne beholde..

vi havde faktisk aftalt at droppe p pillerne her til sommer, men i nat siger han, at han gerne så jeg var færdiguddannet før vi fik et barn.
Jeg har virkelig ikke lyst til en abort, jeg elsker ham, og vil ikke leve uden ham. Men jeg vil faktisk gerne undgå en abort som 30 årig i fast forhold. Jeg føler mig klar 
hvad fanden gør jeg 
Uuuh den er svær... vi snakkede om at få barn mig og min mand.. alt er gået meget stærkt for os..
Vi har kendt hinanden i 4 år.. kommet sammen i et halvt år, været gift i en mdr og venter nu barn.. jeg gjorde klart for ham da vi startede med at kæreste at mit største ønskr var at blive mor.
Han sagde så at han gerne ville være far igen..
Den ene dag tog den anden og efter nogen dage med kvalme tog jeg en test.. og så var den der.. vi gik begge i panik ogpludselig var jeg i tvivl..
Vi satte os og snakkede godt om det og blev enige om at beholde det..
Tror man skal passe på med at fortælle hvad i skal gøre.. men man kan råde så godt man nu kan.. men i sidste ende er det kun jer 2 der kan sige til eller fra..
Jeg ønsker dig alt held og lykke med beslutningen