Ns træf i aa.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2009

ChatH

Vi er helt sikkert også på, det kunne da bare være total hygge!!!! Det må kunne læade sig gøre, nogen der kender et brugbart sted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
AAAJ,hvor ser det bare hyggeligt ud!Hvor VILLE jeg gerne have været med...og for at det ikke skal være løgn aflyste min sp,og lavede en ny aftale...hvornår?Ja,onsdag selvfølgeligJeg vil med,jeg vil med,jeg vil meeeed,I ser bare så søde og glade ud allesammen
Og jeg er da også nødt til at sørge for at lille Viktor ikke er den eneste dreng,Alexander må da lige komme og sprede lidt mandehørm også.Der går da vist lige lovlig meget lyserødt i det der

Anmeld

15. august 2009

mama09

halllo ladys jeg/vi vil også med, så fiks da lige noget før 1 okt?

Anmeld

15. august 2009

Vingummien

Ser ud til at i havde en god dag

Anmeld

15. august 2009

iln

Jules skriver:

Ja da...Jeg hælder nok mest til Susan!!!! Sorry Ida Hihi

Først.... jeg tror først jeg føder inde i september, så dum investering at satse på mig :-)

Mange tak for en hyggelig dag piger og fantastiske unger I har. Jeg vil også gerne med på endnu et møde... er jo blandt "erfarne jordemødre", så føler mig helt sikker, hvis der skulle ske noget ;-) (vil dog ikke alt for langt væk :-), men gerne lægge hus til)

Håber vi snart finder ud af noget igen - med mave eller baby :-)

Anmeld

15. august 2009

Klumpe-dumpe

Chatarina skriver:

Vi er helt sikkert også på, det kunne da bare være total hygge!!!! Det må kunne læade sig gøre, nogen der kender et brugbart sted

Ja mon ikke det kunne være rigtig hyggeligt

Og det kan vel ikke være så svært at finde et egnet sted... Kan man må ikke leje spejder hytter?

Anmeld

15. august 2009

Klumpe-dumpe

iln skriver:

Først.... jeg tror først jeg føder inde i september, så dum investering at satse på mig :-)

Mange tak for en hyggelig dag piger og fantastiske unger I har. Jeg vil også gerne med på endnu et møde... er jo blandt "erfarne jordemødre", så føler mig helt sikker, hvis der skulle ske noget ;-) (vil dog ikke alt for langt væk :-), men gerne lægge hus til)

Håber vi snart finder ud af noget igen - med mave eller baby :-)

Ja jeg satser altså også på Susan, sorry Men det kunne da være sjovt hvis i pruster sammen uden på FG eller herhjemme i stuen

Det skal være inden h*n kommer, for hvem skal ellers bage de lækre boller. Som også smagte skøøøønnnntttt til morgenmad i dag

Anmeld

15. august 2009

Klumpe-dumpe

Trinehw skriver:

halllo ladys jeg/vi vil også med, så fiks da lige noget før 1 okt?

Ikke så meget brok fra dig Og du arbejder vel ikke heeellllleeeee tiden fru Litut

Anmeld

15. august 2009

iln

malucca09 skriver:

Ja jeg satser altså også på Susan, sorry Men det kunne da være sjovt hvis i pruster sammen uden på FG eller herhjemme i stuen

Det skal være inden h*n kommer, for hvem skal ellers bage de lækre boller. Som også smagte skøøøønnnntttt til morgenmad i dag

Susan har også alle tegnene på at noget er i gære.... har jeg overhovedet ikke. Den hygger sig bare gevaldigt derinde - så hvorfor komme ud :-)

Jeg skal nok bidrage med en omgang boller igen... har jo tiden til at lege lille husmor endnu :-)

Hvad hedder Susan egentlig inde på min-mave?

Anmeld

15. august 2009

Klumpe-dumpe

iln skriver:

Susan har også alle tegnene på at noget er i gære.... har jeg overhovedet ikke. Den hygger sig bare gevaldigt derinde - så hvorfor komme ud :-)

Jeg skal nok bidrage med en omgang boller igen... har jo tiden til at lege lille husmor endnu :-)

Hvad hedder Susan egentlig inde på min-mave?

Skønt, leg du bare husmor med en omgang bagning

Susan82.... HUn har også (prøvet) oprette her, men kan ikke få lov at logge på, så jeg har skrevet til Henrik.

Man ved aldrig om du snige løber hende... Nu har hun haft uro i dåsen i 2 uger, men baby er ikke kommet ud af dåsen endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.