Ns træf i aa.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.828 visninger
74 svar
0 synes godt om
14. august 2009

Klumpe-dumpe

Ja i dag har Malucca og jeg haft besøg af de sødeste NS piger.

Julie (Jules) var her sammen med prins (esse) Viktor. Som glædelig delte kramer ud til os alle Og aede de små. Han var også rigtig dygtig til at lave springvand

Trine (TrineHW) var her med smukke-dukke Latifa, den yndigste prut, som smilede så stort, og gav en sludder for en sladder.

Ida (ILN) var her med baby-inside, men det var helt fint, da hun så havde haft overskud til at bage de lækrste boller. MUMS. (Endnu engang undskyld Ida for at Malucca brækkede sig på dig)
-Og så var min veninde hermed med baby inside. Julie og jeg havde håbet på dobbel fødsel i dag, men næh der var god ro og orden fra begge de spræng klre quinder

Malucca og jeg synes det har været en rigtig skøn og dejlig dag, og håber snart vi ses igen. Måske med 2 babyer OUT-side.

S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2009

Klumpe-dumpe

ups og næste gang håber vi på at

Pernille og Alexander, Sabina og Simone kan komme med.

Anmeld

14. august 2009

ChatH

IHHHH hvor lyder der bare huyggeligt gid man dog boede derovre i det mørke så man kunne møde jer alle

Anmeld

14. august 2009

Bondepigen

Det lyder til I har haft en hyggelig dag med de små (grise)basser 

Anmeld

14. august 2009

Klumpe-dumpe

Chatarina skriver:

IHHHH hvor lyder der bare huyggeligt gid man dog boede derovre i det mørke så man kunne møde jer alle

Jeg har en lille rotte til at løbe rundt i et hjul, så jeg HAR lys, så der er slet ikke så mørkt her

Men når manden din, ikke sådan beslaglækker dytten, er I velkommen. Og endda til et helt weekend træf

Anmeld

14. august 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Det lyder til I har haft en hyggelig dag med de små (grise)basser 

Det kan du tro vi havde. og om 36 dage er I også MEGET velkommen Jo flere (grise) basser jo bedre

Anmeld

14. august 2009

Jules

malucca09 skriver:

Ja i dag har Malucca og jeg haft besøg af de sødeste NS piger.

Julie (Jules) var her sammen med prins (esse) Viktor. Som glædelig delte kramer ud til os alle Og aede de små. Han var også rigtig dygtig til at lave springvand

Trine (TrineHW) var her med smukke-dukke Latifa, den yndigste prut, som smilede så stort, og gav en sludder for en sladder.

Ida (ILN) var her med baby-inside, men det var helt fint, da hun så havde haft overskud til at bage de lækrste boller. MUMS. (Endnu engang undskyld Ida for at Malucca brækkede sig på dig)
-Og så var min veninde hermed med baby inside. Julie og jeg havde håbet på dobbel fødsel i dag, men næh der var god ro og orden fra begge de spræng klre quinder

Malucca og jeg synes det har været en rigtig skøn og dejlig dag, og håber snart vi ses igen. Måske med 2 babyer OUT-side.

S

Hihi... Ja han så da bare så sød i alle de lyserøde omgivelser
Han lavede lige et kæmpe springvand med appelsinjuice ud over mig nede i byen!!! Ik spor fedt altså...Hehe... Og hans far skrald grinede selvfølgelig...tsk tsk...

Det var da bare en så hyggelig dag Det håber jeg snart vi gør igen

Vil så gerne se jer og jeres vidunderlige unger !!!!

Anmeld

14. august 2009

Sabina & Simone

Lyder til at det har været en super dag... Er så misundelig og skide træt af at vi ikke tog chancen og tog med alligevel, for min "dumme" bror har selvfølgelig fået det bedre i løbet af dagen, så tror faren er drevet over...
Men vi må snart holde noget igen... Skal nok lægge hus til, hvis I gider køre et lille stykke vej...

Knus Sabina

Anmeld

14. august 2009

Jules

Har lagt billeder ind... Men de blir nok ikke valideret idag desværre

Anmeld

14. august 2009

Klumpe-dumpe

Jules skriver:

Hihi... Ja han så da bare så sød i alle de lyserøde omgivelser
Han lavede lige et kæmpe springvand med appelsinjuice ud over mig nede i byen!!! Ik spor fedt altså...Hehe... Og hans far skrald grinede selvfølgelig...tsk tsk...

Det var da bare en så hyggelig dag Det håber jeg snart vi gør igen

Vil så gerne se jer og jeres vidunderlige unger !!!!

Hehe ja jeg kan altså godt forstå han grinede... Og ja V var da total lækker da han puttede....

Lægger du foto ind her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.