Min mand og jeg har besluttet at vi gerne vil have et barn mere. Vi fik tvillingedrenge i nov. 2010 så de er nu 3år og 7 mdr. Så jeg vil egentlig sige at aldersmæssigt er de nok klar til at blive storebrødre. Men da jeg stadig er studerende og pga det økonomiske i det nok er smartest at vente med at få et barn mere indtil jeg er færdig og har fået job, så virker det bare som om at der er uendeligt lang tid til at vi kan begynde projekt baby. Jeg er færdig med min uddannelse til februar 2015 så det er jo ikke mere end 6 mdr. Men hvis jeg også først skal finde et fast job så er det jo helt uvist hvornår vi kan begynde.
Ville allerhelst bare begynde nu og så have termin 3-4-5 mdr (alt efter hvor lang tid det tager at blive gravid) efter jeg afslutter min uddannelse, men er bange for om det bliver for stramt med økonomien.
Det er så galt med mine babytanker at jeg har købt 4 bodystockings, et dejligt blødt sæt i velour, to par strømpebukser, strømper, futter, huer og to par bukser med fødder i.... Alt i neutrale farver da vi heller ikke ønsker at vide kønnet. Puuuh jeg er sådan i tvivl med hvor længe der skal ventes, mine drenge når jo nemt at blive 5-6 år inden der kommer en baby.
de er helt galt med æggestokkene. Hilsen skråkken
Anmeld