Gad vide hvor mange af dem der er på...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. august 2009

Tynen

.. Der skal se Talent2009..

Savner de gode gamle tv-dage hvor vi gav den gas og anmeldte præstationer til langt over de 20 sider

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2009

Mary

Jeg skal ikke.....har ikke set et eneste afsnit af det tidligere. Orker ikke alle de der gøglere og tryllekunstnere

Anmeld

14. august 2009

Muffinmus

he he, hvad skete der lige for hybrid manden????
Øj hende den sidste var da ret god....lidt dyb stemme, men hvad faen, jeg skal slet ikke selv synge)

Anmeld

14. august 2009

linemus

Jeg ville gerne se det, mens jeg skrev med jer, men det er en af de ting, manden og jeg ser sammen, så jeg må vente med at se det, til han får en fridag 

Anmeld

14. august 2009

ka li ja

linemus skriver:

Jeg ville gerne se det, mens jeg skrev med jer, men det er en af de ting, manden og jeg ser sammen, så jeg må vente med at se det, til han får en fridag 

lol det er så synd for dig line. du skal bare snydes!!
jeg syntes hende der kunne sige som en falk var for vild!!!!

Anmeld

14. august 2009

linemus

ka li ja skriver:

lol det er så synd for dig line. du skal bare snydes!!
jeg syntes hende der kunne sige som en falk var for vild!!!!

Ja, det er rigtig synd. Jeg går glip af alt det sjove. Stakkels mig.

Vi så lige starten, mig og Sebastian, mens jeg puttede pigerne. Han så nogle piger danse mavedans, og det var åbenbart så flot/spændende, at han sagde, han gerne ville være en pige (meget alvorligt), så han kunne være med til det der.

Anmeld

15. august 2009

Nadi

Mary skriver:

Jeg skal ikke.....har ikke set et eneste afsnit af det tidligere. Orker ikke alle de der gøglere og tryllekunstnere

Altså hvis du tænker på den her sæson's tidligere afsnit, så har der ikke været nogle  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.