Gi' en stil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2014

Mor Christa

Mor og meget mere skriver:

Anatolia kortærmet tunika og Zenia kjole. 

Mener at de siger at s,m og l kan passe onesize :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2014

melila

Janne T. skriver:

Er i gang med at tabe mig, og det går jo bare rigtig godt. I morgen har jeg været i gang i 3 uger, og i dag sagde vægten, at jeg i alt har tabt 4,5 kilo på den tid 

Nu er det så bare sådan, at jeg ikke har nogen tøjstil. Jeg er så dårlig til at klæde mig på! Altså finde ting der passer sammen i stil og farve og sådan, ender gerne bare i sort, og ikke pænt.

Så kunne godt bruge hjælp. Hvad for noget tøj ville i tage på til hverdag, til pænere brug, til fest? Som slank med en kvindelig krop (altså talje, hofter og al den slags - ikke lige op og ned). I må gerne vise billeder, hvis i har lyst Ellers beskriv meget i detaljer. 

Og hvis jeg sådan lige skal nævne kriterier - det må godt være noget der sidder tæt på overkroppen, men ikke STRAMT - får nok hængehud på maven Og ikke alt for spraglet. 

Zancasonne.dk 

Overdressed.dk

Og Buch Copenhagen, der ligger på frederiksberg, østerbro eller lyngby. 

Har brugt aaaalt for mange penge på det efterhånden og jeg er gravid i uge 23, så har "givet mig selv lov til" at købe nye tunikaer og bluser derfra som maven kan være i  Heldigvis passer nogle af bukserne endnu, ellers må jeg bruge leggins 

Anmeld

27. juni 2014

serinasmor

Janne T. skriver:

Tak for jeres allesammens svar, men tror måske ikke jeg har forklaret mig helt tydeligt nok så Det er rigtig dejligt i gider nævne mærker i synes er fine, men det er ikke så meget det der er problemet. Altså det er mere at sætte et sæt tøj sammen, hvor det passer sammen i farver, stil osv. Altså jeg har brug for hjælp til fx "denne type jeans ser smart ud med den her slags t-shirt og denne type sko"-agtigt. Hvis i kan følge mig

Tror mit bedste råd er : følg en modeblogger der ikke har krop som et siv ... Mange tager billeder af outfits de mener passer sammen .. og har de ikke krop som et siv kan du også se om det sidder godt på en der har lidt til gården og til gaden

Anmeld

27. juni 2014

TrineMine86

Først og fremmest - hvor det godt gået med vægttab, du lyder super motiveret

gid jeg havde lidt mere rygrad og kunne holde ved..

Jeg er selv hammer dårlig til at sætte tøj sammen, så tror nu ikke du kan bruge det til så meget, men jeg har fået forbud af min kæreste til altid at vælge sort med sort på, så jeg har bare kaster mig ud i at jeg ikke nå være helt sort

Jeg er ret overvægtig og vejer en del mere end dig, her er noget af det tøj jeg går i når jeg har fri fra arbejde eller på cafe osv, (tager ikke så tit billeder) og der er godt nok noget spraglet (bukser) som min kæreste mente jeg skulle have og som jeg aldrig selv ville have købt, men som jeg er endt med at blive ret glade for

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. juni 2014

Savannah

TrineMine86 skriver:

Jeg er selv hammer dårlig til at sætte tøj sammen, så tror nu ikke du kan bruge det til så meget, men jeg har fået forbud af min kæreste til altid at vælge sort med sort på, så jeg har bare kaster mig ud i at jeg ikke nå være helt sort

Jeg er ret overvægtig og vejer en del mere end dig, her er noget af det tøj jeg går i når jeg har fri fra arbejde eller på cafe osv, (tager ikke så tit billeder) og der er godt nok noget spraglet (bukser) som min kæreste mente jeg skulle have og som jeg aldrig selv ville have købt, men som jeg er endt med at blive ret glade for

Den prikkede kjole er så fin! Sidder virkelig godt, hvor er den fra?

Anmeld

27. juni 2014

tarkoflen

Hvis jeg var dig, ville jeg tage ind i en bestseller butik en hverdag om formiddagen og bede dem hjælpe dig med at sætte et sæt tøj sammen. Det har jeg gjort for nogle år siden, og det gav mig en ret god ide om, hvad jeg kunne og ikke kunne bruge. Magasin har også en stylist ansat man kan få en tid hos, men jeg ved ikke om det kræver at man køber for et bestemt beløb eller om det koster noget

Anmeld

27. juni 2014

TrineMine86

Savannah skriver:

Den prikkede kjole er så fin! Sidder virkelig godt, hvor er den fra?

Er også hammer glad for den 

Den er fra Danefæ 

Anmeld

27. juni 2014

FruJacobsen

TrineMine86 skriver:

Sikke nogle fine ting du har jeg vil også meget gerne høre, hvor den prikkede kjole er fra?? Den er virkelig flot!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.