Gi' en stil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.689 visninger
27 svar
10 synes godt om
26. juni 2014

StudPsyk

Er i gang med at tabe mig, og det går jo bare rigtig godt. I morgen har jeg været i gang i 3 uger, og i dag sagde vægten, at jeg i alt har tabt 4,5 kilo på den tid 

Nu er det så bare sådan, at jeg ikke har nogen tøjstil. Jeg er så dårlig til at klæde mig på! Altså finde ting der passer sammen i stil og farve og sådan, ender gerne bare i sort, og ikke pænt.

Så kunne godt bruge hjælp. Hvad for noget tøj ville i tage på til hverdag, til pænere brug, til fest? Som slank med en kvindelig krop (altså talje, hofter og al den slags - ikke lige op og ned). I må gerne vise billeder, hvis i har lyst Ellers beskriv meget i detaljer. 

Og hvis jeg sådan lige skal nævne kriterier - det må godt være noget der sidder tæt på overkroppen, men ikke STRAMT - får nok hængehud på maven Og ikke alt for spraglet. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2014

Mor Christa

Janne T. skriver:

Er i gang med at tabe mig, og det går jo bare rigtig godt. I morgen har jeg været i gang i 3 uger, og i dag sagde vægten, at jeg i alt har tabt 4,5 kilo på den tid 

Nu er det så bare sådan, at jeg ikke har nogen tøjstil. Jeg er så dårlig til at klæde mig på! Altså finde ting der passer sammen i stil og farve og sådan, ender gerne bare i sort, og ikke pænt.

Så kunne godt bruge hjælp. Hvad for noget tøj ville i tage på til hverdag, til pænere brug, til fest? Som slank med en kvindelig krop (altså talje, hofter og al den slags - ikke lige op og ned). I må gerne vise billeder, hvis i har lyst Ellers beskriv meget i detaljer. 

Og hvis jeg sådan lige skal nævne kriterier - det må godt være noget der sidder tæt på overkroppen, men ikke STRAMT - får nok hængehud på maven Og ikke alt for spraglet. 

Først: hvor er det flot gået - jeg håber at du når dit mål :-) 

her er lidt inspiration, hvis du er til sådan noget :-) 

http://zancasonne.dk 

Jeg elsker dette mærke :-) 

Anmeld

26. juni 2014

Mor1986

Jeg følger lige med, for jeg har det nøjagtig som dig, og savner virkelig hjælp.

og tillykke med det flotte resultat

Anmeld

26. juni 2014

Zelinasmor

Kan kun anbefale peblum kjoler og toppe!  De falder SÅ flot hvis man har hofter. 

Jeg er selv normal/slank men med meget brede hofter og en lille talje. Der findes mange super flotte rundt på diverse hjemmesider og i butikkerne 

Anmeld

26. juni 2014

Røverdatter

Jeg er vild med Ganni.
Synes der er blevet lavet rigtig meget lækkert kvali tøj.
Ofte kan det findes til okay penge på Asos.
Deres tøj er enkelt og feminint og super lækkert at have på

Jeg er også vild med Lee bukser hvis du er til jeans.

Meger af mit tøj finder jeg i sencondhand. Nogle af disse butikker handler kun med kvali og mærketøj og ofte er der nogle fede og lækre sager!

Tillykke med vægttabet!

Anmeld

26. juni 2014

Clisolka

Jeg følger også med her - jeg er selv dårlig til det... Jeg er blevet ret god til at gå i posetøj, selvom jeg faktisk godt kan tillade mig at gå i noget der er lidt strammere, bare ikke for stramt til min dellemave  Når der er røget 30 kg, så er alt mit tøj allllllt for stort 

Anmeld

26. juni 2014

Chellie

Jeg er meget til 50'er stilen, det passer godt til min timeglas-facon, med brede hofter, store bryster og (proportionelt) smal talje  Jeg synes, det klæder mig rigtig fint, uanset jeg har et par kilo mere eller mindre, så længe størrelsen er rigtig. Det er også rigtig godt til at gemme en lidt for flommet mave væk 

Jeg går fx efter mærkerne Hellbunny, eller H&R London. Begge mærker kan fx købes her:  Tigermilly

Anmeld

26. juni 2014

StudPsyk

Tak for jeres allesammens svar, men tror måske ikke jeg har forklaret mig helt tydeligt nok så Det er rigtig dejligt i gider nævne mærker i synes er fine, men det er ikke så meget det der er problemet. Altså det er mere at sætte et sæt tøj sammen, hvor det passer sammen i farver, stil osv. Altså jeg har brug for hjælp til fx "denne type jeans ser smart ud med den her slags t-shirt og denne type sko"-agtigt. Hvis i kan følge mig

Anmeld

26. juni 2014

Masig

Janne T. skriver:

Min stil minder lidt om disse:

http://images.heine.de/asset/heine/mmo/hv_format_mouseover_zoom/10250727/B-C-BEST-CONNECTIONS-Pailletten-Tunika-gruen.jpg

http://bilder.baur.de/pool/formatz/8427705.jpg

http://media.peterhahn.de/is/image/peterhahn/F/escada-sport-aermelos-bluse-fuchsia-859903_CAT_M_091013_163610.jpg

http://lp.hm.com/hmprod?set=key%5Bsource%5D,value%5B/environment/2014/2OV_0405_006R.jpg%5D&set=key%5Brotate%5D,value%5B-0.45%5D&set=key%5Bwidth%5D,value%5B3805%5D&set=key%5Bheight%5D,value%5B4449%5D&set=key%5Bx%5D,value%5B914%5D&set=key%5By%5D,value%5B135%5D&set=key%5Btype%5D,value%5BFASHION_FRONT%5D&hmver=0&call=url%5Bfile:/product/subdepartment/mediumPlus%5D

Jeg er generelt meget til tunikaer og ærmeløse toppe der er lidt løse omkring maven, da jeg altså også har lidt deller...

Anmeld

27. juni 2014

Chellie

Janne T. skriver:

Tak for jeres allesammens svar, men tror måske ikke jeg har forklaret mig helt tydeligt nok så Det er rigtig dejligt i gider nævne mærker i synes er fine, men det er ikke så meget det der er problemet. Altså det er mere at sætte et sæt tøj sammen, hvor det passer sammen i farver, stil osv. Altså jeg har brug for hjælp til fx "denne type jeans ser smart ud med den her slags t-shirt og denne type sko"-agtigt. Hvis i kan følge mig

Jamen, så tror jeg, mit bedste råd er, at du går ind på  Curves Ahead's hjemmeside, og læser deres guides til de forskellige kropstyper  Jeg har i hvert fald haft meget glæde af siden, som både beskriver "Do's" og "Don't's", og forklarer hvad man skal kigge efter 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.