Hvornår gik I i fødsel 2. Gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2014

stm2812

Alexander&Lærke skriver:

1. fødsel 3 dage over termin, gik i gang kl 4:30 med tegn blødningen men mærkede først veer kl 6. Og kl 7 var vi på fødegangen da vandet var gået hjemme og var grønt. Alexander er født kl 9:10 så hurtig omgang.... 

2. Fødsel 3 dage før termin, gik i gang kl 14:00 med små veer, men havde mærkede optræk siden jeg stod op. Kl 14:30 taget vi på fødegangen da første fødsel er gået hurtigt forventer vi også en hurtig omgang denne gan. I bilen får jeg uvidelse veerne, av for den og kl 15 får jeg pressetrang der er vi lige kommet op på fødegangen fuld udvidet. Lærke bliver født kl 15:34. Puha endnu en hurtig omgang. Dog mere behalig end første gang. 

Nu skal jeg heller ikke føde flere. Holder ikke til flere hurtige fødsler hvor man er bange for at føde i bilen

Hold da op. Nej det forstår jeg godt du ikke er helt tryg ved. Ellers skal I nok overveje at planlægge en hjemmefødsel Må dælme ikke have været sjovt med udvidelsesveerne i bilen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2014

stm2812

Clisolka skriver:

Hvorfor jeg fik et aks første gang? Den unge frøken havde sat sig fast i mit bækken og kom aldrig rigtigt ned, så efter 15 timers veer på fødebriksen tog de hende med et aks 

Puuuh det er godt nok også Noget af en omgang så. Det gjorde vel også ekstra ondt når hun ikke lå som hun skulle?

Anmeld

25. juni 2014

stm2812

sommerfuglen82 skriver:

1.gang gik jeg 11 dage over
2.gang på terminsdagen
3.gang vides endnu ikke er 38+3 idag så spændne er det da

Uha ja så kan det være hvert øjeblik. Bliver rigtig spændende. Så har utålmodigheden vel også meldt sig

Sender en masse vestøv din vej

Anmeld

25. juni 2014

stm2812

Mor til Ella skriver:

Okay, tak for svar.

Jeg fødte selv rigtig hurtigt første gang under 4 timer i det hele. Kun 1,5 timer med veer.

Og er panisk angst for at en igangsættelse vil strække sig over dage

Er 41+ 1 idag og skal ind fredag.

Håber så meget at gå igang selv inden men må jo bare vente og se.

Det kan jeg altså godt forstå du er nervøs for. Man hører tit om at det bliver langtrukkent så. Håber for dig at den bette kommer ud inden. 

Held og lykke og en masse vestøv til dig

Anmeld

26. juni 2014

Mor til Ella

stm2812 skriver:

Det kan jeg altså godt forstå du er nervøs for. Man hører tit om at det bliver langtrukkent så. Håber for dig at den bette kommer ud inden. 

Held og lykke og en masse vestøv til dig

Tusind tak.

Dog stadig ingen tegn

Anmeld

26. juni 2014

sommerfuglen82

stm2812 skriver:

Uha ja så kan det være hvert øjeblik. Bliver rigtig spændende. Så har utålmodigheden vel også meldt sig

Sender en masse vestøv din vej

Tusind tak 
Jo er efterhånden nået dertil hvor jeg gerne bare vil have ham her ud i armene frem for i maven.
Men prøver så vidt det er muligt bare at nyde den sidste tid

Anmeld

26. juni 2014

stm2812

Mor til Ella skriver:

Tusind tak.

Dog stadig ingen tegn

Du får lige lidt flere

Og så må kroppen bare komme i gang

Anmeld

26. juni 2014

stm2812

sommerfuglen82 skriver:

Tusind tak 
Jo er efterhånden nået dertil hvor jeg gerne bare vil have ham her ud i armene frem for i maven.
Men prøver så vidt det er muligt bare at nyde den sidste tid

Ja det gælder det også om at gøre. Der bliver rigeligt at se til når han først kommer Og så savner man bare så hurtigt at kunne mærke babyen inde i maven. 

Anmeld

27. juni 2014

Alexander&Lærke

stm2812 skriver:

Hold da op. Nej det forstår jeg godt du ikke er helt tryg ved. Ellers skal I nok overveje at planlægge en hjemmefødsel Må dælme ikke have været sjovt med udvidelsesveerne i bilen.

Ja hvis der nogen gange bliver en nr 3 gang, så bliver det også en hjemmefødsel, vi har en jordemor lidt længere oppe på vejen så må jeg alliere mig med hende

Nej det var bestemt heller ikke sjovt, men på den anden side gik det jo hurtigt for vi har 20 min til sygehuset og jeg husker kun de veer jeg havde i bilen, men det var jo så 20 min i helvede og ikke 2 døgn. Eller langsom udvidelse..... 

Anmeld

27. juni 2014

Monski

stm2812 skriver:

Er egentlig bare nysgerrig. Men hvornår gik I i fødsel 2. Gang i forhold til 1. Gang? 

Første gang fødte jeg 40+6
Anden gang 40+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.