Hvornår gik I i fødsel 2. Gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2014

AnnaK89

Begge mine er født 41+4. Dog blev jeg sat igang 2. gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2014

sommerfuglen82

1.gang gik jeg 11 dage over
2.gang på terminsdagen
3.gang vides endnu ikke er 38+3 idag så spændne er det da

Anmeld

25. juni 2014

Mor til Ella

AnnaKJ skriver:

Begge mine er født 41+4. Dog blev jeg sat igang 2. gang

Nu skriver du at du blev sat igang 2gang.

Var fødslerne forholdsvis ens på trods af igangsættelsen, her tænker jeg varighed af selve fødslen og sådan

Anmeld

25. juni 2014

ano14316

stm2812 skriver:

Er egentlig bare nysgerrig. Men hvornår gik I i fødsel 2. Gang i forhold til 1. Gang? 

1. gang 39+1 fødte 39+2
2.gang 40+6

Anmeld

25. juni 2014

AnnaK89

Mor til Ella skriver:

Nu skriver du at du blev sat igang 2gang.

Var fødslerne forholdsvis ens på trods af igangsættelsen, her tænker jeg varighed af selve fødslen og sådan

Overhovedet ikke
Første gang gik vandet kl 06, første ve kom omkring kl 07.
Der var ikke nogle sådan rigtig komplikationer under fødslen, men baby stod høj i bæknet, det gjorde at fødslen også trak ud. Hun er født 18.45. Så der gik næsten 13 timer.

Anden gang blev jeg sat igang (første gang hed det 14 dage over tid at man satte igang og anden gang hed det 11 dage over tid, derfor blev jeg sat igang), kom til tjek og igangsættelse kl 10. Havde stadig 2 cm livmoderhals og var kun 1 finger åben. Fik lagt en enkelt stikpille kl 12. Kl 13 tog vi hjem og ventede. Fik første ve kl 18. Vandet gik kl 21, og hun er født 21.09. Så en virkelig hurtig og nem fødsel, som ikke var hård overhovedet på samme måde som den første

Anmeld

25. juni 2014

Mor til Ella

AnnaKJ skriver:

Overhovedet ikke
Første gang gik vandet kl 06, første ve kom omkring kl 07.
Der var ikke nogle sådan rigtig komplikationer under fødslen, men baby stod høj i bæknet, det gjorde at fødslen også trak ud. Hun er født 18.45. Så der gik næsten 13 timer.

Anden gang blev jeg sat igang (første gang hed det 14 dage over tid at man satte igang og anden gang hed det 11 dage over tid, derfor blev jeg sat igang), kom til tjek og igangsættelse kl 10. Havde stadig 2 cm livmoderhals og var kun 1 finger åben. Fik lagt en enkelt stikpille kl 12. Kl 13 tog vi hjem og ventede. Fik første ve kl 18. Vandet gik kl 21, og hun er født 21.09. Så en virkelig hurtig og nem fødsel, som ikke var hård overhovedet på samme måde som den første

Okay, tak for svar.

Jeg fødte selv rigtig hurtigt første gang under 4 timer i det hele. Kun 1,5 timer med veer.

Og er panisk angst for at en igangsættelse vil strække sig over dage

Er 41+ 1 idag og skal ind fredag.

Håber så meget at gå igang selv inden men må jo bare vente og se.

Anmeld

25. juni 2014

AnnaK89

Mor til Ella skriver:

Okay, tak for svar.

Jeg fødte selv rigtig hurtigt første gang under 4 timer i det hele. Kun 1,5 timer med veer.

Og er panisk angst for at en igangsættelse vil strække sig over dage

Er 41+ 1 idag og skal ind fredag.

Håber så meget at gå igang selv inden men må jo bare vente og se.

Jeg frygtede det også!
Men jeg blev så overrasket og lettet over at jeg, trods igangsættelse, fik en rigtig drømmefødsel, for det var det virkelig! Håber jeg er lige så heldig her næste gang, dog helst uden igangsættelse, da jeg da ikke håber at gå over tid igen

Anmeld

25. juni 2014

Mor til Ella

AnnaKJ skriver:

Jeg frygtede det også!
Men jeg blev så overrasket og lettet over at jeg, trods igangsættelse, fik en rigtig drømmefødsel, for det var det virkelig! Håber jeg er lige så heldig her næste gang, dog helst uden igangsættelse, da jeg da ikke håber at gå over tid igen

Jeg finger for os begge så

Anmeld

25. juni 2014

Zafir

39+3 Fødte 39+4

Anmeld

25. juni 2014

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Første gang fødte jeg næsten 2 uger før tid. Vandet gik og jeg blev sat i gang efter 1½ døgn.

Anden gang startede min fødsel med veer og jeg fødte 2 dage over tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.