Har brug for at se min baby..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2014

JH12

Babybrain skriver:

Ja, så kan jeg godt forstå i valgt det. Skal hun så have en lillesøster eller en lillebror?

Hun skal have en lillebror

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2014

Babybrain

Saphiira skriver:

Forstår godt dilemmaet....

Helt ærligt, så tror jeg, at jeg havde gjort det

også for at få ro i sjælen..... 

i sidste uge overvejede jeg at købe en scanning, men det var fordi jeg følte noget var forkert..Jeg skal til scanning i morgen, og det vidste jeg også på det tidspunkt...

Der blev jeg talt fra det.... Men det ville have været rart at se barnet.....

Hvis der er noget, som føles forkert, synes jeg bare at man skal gøre det. For at få ro i sjælden.

Held og lykke med din scanning. Vil du vide hvad kønnet er?

Jeg føler ikke rigtig, at der er noget galt, men mere bare et behov for at se den/han/hun igen Så nu har vi bestilt en scanning her på lørdag. Glæder mig virkelig.

Anmeld

26. juni 2014

Babybrain

JH12 skriver:

Hun skal have en lillebror

Hvor hyggeligt. Må jeg spørge hvor gammel hun er og hvordan hun tog nyheden om at blive store søster?

Anmeld

26. juni 2014

JH12

Babybrain skriver:

Hvor hyggeligt. Må jeg spørge hvor gammel hun er og hvordan hun tog nyheden om at blive store søster?

Hun er 2.
Så det har både og, været til at forstå for hende..
Men det er ingen tvivl om hun glæder sig rigtig meget og hun snakker også meget om det, hun elsker små børn og vil gerne have sin egen.. Men ventetiden kan hun selvfølgelig ikke forstå, men hun ved lillebror kommer sammen med nisserne

Anmeld

26. juni 2014

Babybrain

JH12 skriver:

Hun er 2.
Men det er ingen tvivl om hun glæder sig rigtig meget og hun snakker også meget om det, hun elsker små børn og vil gerne have sin egen.. Men ventetiden kan hun selvfølgelig ikke forstå, men hun ved lillebror kommer sammen med nisserne

Ja, det er jo ikke så gammelt, så kunne forestille mig det er lidt abstrakt, men en sød måde at fortælle hende, hvornår lillebror kommer.

Anmeld

26. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
JH12 skriver:

Hun er 2.

Haha, den bruger vi også, den med nisserne  

Meeen, knægten holder på at baby kommer "liiiiiiige om lidt"  Det siger han hver dag, så er der sgu længe til december! 

Anmeld

26. juni 2014

stm2812

Mor11 skriver:

Haha, den bruger vi også, den med nisserne  

Meeen, knægten holder på at baby kommer "liiiiiiige om lidt"  Det siger han hver dag, så er der sgu længe til december! 

Haha min datter på 3 spørger også konstant om det er jul nu så baby kommer. Man kan godt forstå,der er utrolig laaang tid til for sådan nogle små nogen

Men det er faktisk utrolig godt at have termin deromkring, så man kan give dem lidt at forholde sig til

Anmeld

26. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
stm2812 skriver:

Haha min datter på 3 spørger også konstant om det er jul nu så baby kommer. Man kan godt forstå,der er utrolig laaang tid til for sådan nogle små nogen

Men det er faktisk utrolig godt at have termin deromkring, så man kan give dem lidt at forholde sig til

Haha ja, det er der noget om hvad pokker havde vi gjort hvis terminen lå i marts 

Anmeld

26. juni 2014

stm2812

Mor11 skriver:

Haha ja, det er der noget om hvad pokker havde vi gjort hvis terminen lå i marts 

Ja så skulle vi til at være kreative

Anmeld

26. juni 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Babybrain skriver:

Hvis der er noget, som føles forkert, synes jeg bare at man skal gøre det. For at få ro i sjælden.

Held og lykke med din scanning. Vil du vide hvad kønnet er?

Jeg føler ikke rigtig, at der er noget galt, men mere bare et behov for at se den/han/hun igen Så nu har vi bestilt en scanning her på lørdag. Glæder mig virkelig.

Det er en bette pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.