Hjælp med graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2014

Anonym trådstarter

Hvordan skal vi gøre, hvis vi skal prøve at blive gravid med pree spærm?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2014

esioul

Anonym skriver:

Hvordan skal vi gøre, hvis vi skal prøve at blive gravid med pree spærm?  

pre seed er sådan noget creme man kan putte op inden samleje, som skulle hjælpe sædcellerne på vej.

Du kan prøve at Google det

Anmeld

24. juni 2014

ILoveMyMiracle

Min kæreste og jeg har prøvet i 5 år, og vi er endelig blevet gravide, men det endte med at blive på Fertilitetsklinik!

rygning mindsker chancerne for at blive gravid med 50% (jeg røg selv inden) så det er med at få stoppet med det! Hvis i evt skal starte i behandling på klinik, så er der, de fleste steder, nultolerance med hensyn til rygning.

I kan evt prøve kanonkuren, men den er ret dyr i længden. Den kan findes på Google. 

Al al held og lykke herfra 

Anmeld

24. juni 2014

Anonym trådstarter

Skal man så smøre hans pik ind i det eller hvordan?  

- mange tak alle sammen!

Anmeld

24. juni 2014

Mother-love

Jeg vil sige sex hver 2.-3. Dag og så ligge med rumpen opad hver gang i har haft sex i en 10 min. Tid

Anmeld

24. juni 2014

TL89

Der følger nogle indføringshylstre med til pre seed. Jeg har læst at det vist er bedst hvis man bruger dem til at sprøjte det op i sig selv inden sex. Det gjorde jeg, ca 15-20 min inden sex to gange omkring æl. 

Anmeld

24. juni 2014

Anonym trådstarter

Tak for rådet. Det vil vi prøve. Men, hvis det er anbefalet af lægerne, hvorfor siger de så ikke sådan noget til en, når man ringer og høre om hvorfor man ikke kan blive gravid, efter så lang tid prøvelse? 

- Virkede det med dig?

Anmeld

25. juni 2014

TL89

Anonym skriver:

Tak for rådet. Det vil vi prøve. Men, hvis det er anbefalet af lægerne, hvorfor siger de så ikke sådan noget til en, når man ringer og høre om hvorfor man ikke kan blive gravid, efter så lang tid prøvelse? 

- Virkede det med dig?

Jeg ved heller ikke om det er anbefalet af lægerne. 

Ja jeg blev gravid i den cyklus vi brugte det første gang

Anmeld

25. juni 2014

Anonymo

Anonym skriver:

Hej, min kæreste og jeg prøver, at blive gravide.. Vi har prøvet i et år nu og har stadig ikke haft den mindste spirer i maven endnu, hvad kan vi gøre for, at det måske lykkes? Er der noget der er specielt godt at spise, evt piller, altså de der folsyre? Stillinger? Efter sex? Osv. Hvad gjorde i, da i virkelig kæmpede???? 

En en anden ting, jeg skal til at have mens her D. 27 juni, hvornår er min ægløsning der så?? 

Knus fra mig 

Vi gjorde intet specielt ud over slet ikke at skænke det en tanke og så var den der i første forsøg 

Held og lykke 

Anmeld

25. juni 2014

C&C

Anonym skriver:

Hej, min kæreste og jeg prøver, at blive gravide.. Vi har prøvet i et år nu og har stadig ikke haft den mindste spirer i maven endnu, hvad kan vi gøre for, at det måske lykkes? Er der noget der er specielt godt at spise, evt piller, altså de der folsyre? Stillinger? Efter sex? Osv. Hvad gjorde i, da i virkelig kæmpede???? 

En en anden ting, jeg skal til at have mens her D. 27 juni, hvornår er min ægløsning der så?? 

Knus fra mig 

Vi er i dog i gang med fertilitetsbehandling , men lægen sagde til os at ingen cigaretter overhoved , da der ikke var nogen forskel på kroppen om du røg 1 eller 30 om dagen , derud over sagde han at vi begge skulle spise forlinsyre 

Håber det lykkeds for jer ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.