skruk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. juni 2014

jlp90

Hej med jer.
For dælen hvor er ens krop en mærkelig størrelse. Jeg har en datter på 4 mdr og en på 4 år, min mand arbejder så han er væk fra søndag aften til torsdag og jeg er alene med børnene, men alligevel er jeg skruk igen. Jeg må være sindssyg ;-) jeg ved dog af erfaring fra sidst jeg fik min datter at det går over igen forhåbentlig - forstå mig ret. Jeg havde det på præcis samme måde sidst da min største datter var omkring de fire måneder. Jeg er nok ikke færdig med at få børn endnu, så må vi se om jeg kan overtale manden en gang, men ikke nu. Andre der er ramt af "skrukhed" selvom man ved det slet ikke er nu man skal have flere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2014

Bshizzle

Hvor jeg dog kender det JA 

Mine børn er bare 8,5 år og 2,5 år... 

Jeg vil SÅ gerne ha en til NU! 

Men Manden min vil gerne vente. 

Forstår ham godt på mange punkter, da jeg kun har været i mit 'nye' job i lidt over 7 mdr 

Så han ser jo gerne jeg har været der i 1 år eller mere. Øv øv 

Han har osse selv meget travlt pt, da vi har et firma sammen ved siden som pt kræver mange timers overarbejde. 

Men jeg er snart Desperat!! 

Anmeld

22. juni 2014

jlp90

Hvor jeg dog kender det JA 

Mine børn er bare 8,5 år og 2,5 år... 

Jeg vil SÅ gerne ha en til NU! 

Men Manden min vil gerne vente. 

Forstår ham godt på mange punkter, da jeg kun har været i mit 'nye' job i lidt over 7 mdr 

Så han ser jo gerne jeg har været der i 1 år eller mere. Øv øv 

Han har osse selv meget travlt pt, da vi har et firma sammen ved siden som pt kræver mange timers overarbejde. 

Men jeg er snart Desperat!! 

Drivkraften i ens krop efter endnu en baby er bare så uendeligt stærk. Jeg har jo faktisk lige fået et barn selvom jeg nok burde have ventet, jeg er nemlig elev  ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.