Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvis billederne er efter tid kan man ik regne 100% med det så er det bedst at teste en test igen et par dage senere
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Minder om mine første positive tests! Jeg tror helt sikkert den er der!
grinny skriver: De kom nu, fik trykket lidt for hurtigt
De kom nu, fik trykket lidt for hurtigt
Synes også jeg kan se en streg. Hvor langt vil du være henne, hvis du er gravid? Forsigtigt tillykke
Omsorgsgiver skriver: Men det er kun de 2 første billeder ikke? De nederste er ikke efter tid vel?
Men det er kun de 2 første billeder ikke? De nederste er ikke efter tid vel?
Kan se billederne er rodet rundt. 1 og 3 er inden for tid, 2 og 4 er efter
Jeg tror at du er gravid, billede nummer tre er positiv :-)
grinny skriver: Kan se billederne er rodet rundt. 1 og 3 er inden for tid, 2 og 4 er efter
Jeg kan godt se en ekstra streg på billede 3
grinny skriver: Okay, jeg tissede på denne her tidligere. Først var den meget rød, men synes stadig jeg kunne se en ekstra streg, tænkte dog at jeg lige ville lade farven flyde ud og kiggede derfor EFTER tiden, og kan faktisk stadig se den ekstra streg?? Kan i se den på de billeder fra tidligere og tror i at den streg på de nyeste billeder er rigtig? Første to fra tidligere og de sidste to fra nu. Forvirrende ja, men hjælp
Okay, jeg tissede på denne her tidligere. Først var den meget rød, men synes stadig jeg kunne se en ekstra streg, tænkte dog at jeg lige ville lade farven flyde ud og kiggede derfor EFTER tiden, og kan faktisk stadig se den ekstra streg?? Kan i se den på de billeder fra tidligere og tror i at den streg på de nyeste billeder er rigtig? Første to fra tidligere og de sidste to fra nu.
Forvirrende ja, men hjælp
Jeg kan se en ekstra streg på alle 4 billeder.
Da du skriver de to er indenfor tiden må den jo være god nok.
TILLYKKE!!!
Tag en ny i morgen - den kan forhåbentlig bekræfte med en lidt tydeligere streg. Hvor langt er du henne?
Hvor fantastisk hvis det er lykkedes jeg kan se to ekstra streger på de tre sidste billeder.
Men tænker, har du ikke lige en test mere på lager som du kunne tage nu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128