Den utålmodighed!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2014

TNBC

TanyaGR skriver:

Den er næsten ikke til at holde ud!

Jeg har termin i morgen, men der er bare ingen tegn på at lillepigen skulle have lyst til at komme ud og hilse på verdenen. 

Jeg frygter virkelig at skulle gå meget over tid! Jeg har bare ikke haft en nem graviditet, og lider rigtig meget under alle de gener jeg har. Kan på ingen måde nyde at være gravid længere, og vil bare have det overstået. - Er ved at være en smule desperat 

Jeg skal til jm i morgen, og har tænkt mig at bede hende om at lave en hindeløsning på mig der. - Og spørge om mulighed for evt. igangsættelse i løbet af denne uge, hvis ikke der sker noget af sig selv. 

Ved godt der måske ikke er den største sandsynlighed for at blive sat igang så "tidligt" men jeg er bare så udmattet nu. - Og led og ked af konstante smerter. 

Puha, jeg skulle vist bare lige brokke mig lidt. Nu må den lille trold godt bare finde vejen ud 

Hun er noget stædig den lille pige, hva? 
Har hun tænkt sig at komme ud eller har hun det bare super godt derinde??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Yurie skriver:

Hun er noget stædig den lille pige, hva? 
Har hun tænkt sig at komme ud eller har hun det bare super godt derinde??

Tja, indtil videre hygger hun sig alt for godt med at sparke lidt til sin mors ribben 

Dog har jeg haft lidt tiltagende plukveer det sidste døgnstid, så det kan da være der snart sker noget. 
- Har dog indstillet mig på at hun nok ikke vil ud før hun bliver tvunget 

Anmeld

28. juni 2014

Anonymo

TanyaGR skriver:

Den er næsten ikke til at holde ud!

Jeg har termin i morgen, men der er bare ingen tegn på at lillepigen skulle have lyst til at komme ud og hilse på verdenen. 

Jeg frygter virkelig at skulle gå meget over tid! Jeg har bare ikke haft en nem graviditet, og lider rigtig meget under alle de gener jeg har. Kan på ingen måde nyde at være gravid længere, og vil bare have det overstået. - Er ved at være en smule desperat 

Jeg skal til jm i morgen, og har tænkt mig at bede hende om at lave en hindeløsning på mig der. - Og spørge om mulighed for evt. igangsættelse i løbet af denne uge, hvis ikke der sker noget af sig selv. 

Ved godt der måske ikke er den største sandsynlighed for at blive sat igang så "tidligt" men jeg er bare så udmattet nu. - Og led og ked af konstante smerter. 

Puha, jeg skulle vist bare lige brokke mig lidt. Nu må den lille trold godt bare finde vejen ud 

Jeg kan godt huske det - jeg troede jeg skulle dø af den åndsvage ventetid 

Her hvor jeg bor bliver man først sat i gang 13 dage over tid, heldigvis fødte jeg næste formiddag 42+0 

Anmeld

28. juni 2014

Mitlivsommooor

TanyaGR skriver:

Tja, indtil videre hygger hun sig alt for godt med at sparke lidt til sin mors ribben 

Dog har jeg haft lidt tiltagende plukveer det sidste døgnstid, så det kan da være der snart sker noget. 

Jeg venter også utålmodigt endnu. for at de snart vil ud, de små banditter.

Anmeld

28. juni 2014

melila

TanyaGR skriver:

Kan du så lade din mor være, og komme ud

Håber der snart sker noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.