Den utålmodighed!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

735 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. juni 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Den er næsten ikke til at holde ud!

Jeg har termin i morgen, men der er bare ingen tegn på at lillepigen skulle have lyst til at komme ud og hilse på verdenen. 

Jeg frygter virkelig at skulle gå meget over tid! Jeg har bare ikke haft en nem graviditet, og lider rigtig meget under alle de gener jeg har. Kan på ingen måde nyde at være gravid længere, og vil bare have det overstået. - Er ved at være en smule desperat 

Jeg skal til jm i morgen, og har tænkt mig at bede hende om at lave en hindeløsning på mig der. - Og spørge om mulighed for evt. igangsættelse i løbet af denne uge, hvis ikke der sker noget af sig selv. 

Ved godt der måske ikke er den største sandsynlighed for at blive sat igang så "tidligt" men jeg er bare så udmattet nu. - Og led og ked af konstante smerter. 

Puha, jeg skulle vist bare lige brokke mig lidt. Nu må den lille trold godt bare finde vejen ud 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2014

Frk.S

Jeg kender det alt for godt. Jeg fik først veer 41+5 med min første, og håber virkelig ikke jeg skal gå så længe denne gang.

Jeg kan dog opmuntre dig med at jeg ingen tegn havde overhovedet på at hun var på vej. Første tegn var første ve og så var vi i gang med det samme. 

Anmeld

22. juni 2014

MamaGulloev

Frk.S skriver:

Jeg kender det alt for godt. Jeg fik først veer 41+5 med min første, og håber virkelig ikke jeg skal gå så længe denne gang.

Jeg kan dog opmuntre dig med at jeg ingen tegn havde overhovedet på at hun var på vej. Første tegn var første ve og så var vi i gang med det samme. 

Puha, 41+5 det er nok noget nær min største frygt at skulle gå 2 uger over  (Ja ja, overdrivelse fremmer forståelsen )

Men det er da altid noget at vide at det ikke behøver at starte med en masse små hints først 

Anmeld

22. juni 2014

Mor til Ella

TanyaGR skriver:

Jeg har termin i morgen, men der er bare ingen tegn på at lillepigen skulle have lyst til at komme ud og hilse på verdenen. 

Jeg frygter virkelig at skulle gå meget over tid! Jeg har bare ikke haft en nem graviditet, og lider rigtig meget under alle de gener jeg har. Kan på ingen måde nyde at være gravid længere, og vil bare have det overstået. - Er ved at være en smule desperat 

Jeg skal til jm i morgen, og har tænkt mig at bede hende om at lave en hindeløsning på mig der. - Og spørge om mulighed for evt. igangsættelse i løbet af denne uge, hvis ikke der sker noget af sig selv. 

Ved godt der måske ikke er den største sandsynlighed for at blive sat igang så "tidligt" men jeg er bare så udmattet nu. - Og led og ked af konstante smerter. 

Puha, jeg skulle vist bare lige brokke mig lidt. Nu må den lille trold godt bare finde vejen ud 

Er selv 5 dage over tid idag, og absolut ingen tegn på forestående fødsel ( 2 anden gangs gravid )

Min krop er presset, mit humør er helt i kul kælderen, og min lunte er ultra kort.

Så jeg forstår dig godt

Anmeld

22. juni 2014

lineog4

En masse vestøv jeres vej.

Der behøver ingen tegn være på fødsel. Med min anden fødsel havde min mand væddet på datoen, den dag stod jeg op som normalt knoklede med christiniacykel og storesøster op af alle bakkerne, kunne fortælle det i hvert fald ikke blev den dag for jeg havde ingen tegn. Aftalte biograf med min mor og ville lige tage en lur. Vågnede efter luren hvor jeg synes jeg blev lidt våd og lavede derfor planerne om til middag her hjemme med min mor. Kl 19 blev jeg undersøgt (5 timer efter jeg blev våd) og den første hinde var springet, men jeg havde 1 1/2 cm livmoderhals og to fingre åbne, så skulle bare komme igen dagen efter. Kl 22 fik jeg første ve, jeg nåede hospitalet 5 i 11 og kl 23.35 havde jeg min datter i armene.
Så det kan ske lige om lidt....

Anmeld

22. juni 2014

Mitlivsommooor

TanyaGR skriver:

Kan så meget følge dig, jeg har termin i dag og er virkelig også utålmodig. Jeg var ved JM i onsdags og fik at vide jeg skulle gå en uge over før jeg kunne få tilbudt en hindeløsning.

Anmeld

22. juni 2014

MamaGulloev

Mor til Ella skriver:

Er selv 5 dage over tid idag, og absolut ingen tegn på forestående fødsel ( 2 anden gangs gravid )

Min krop er presset, mit humør er helt i kul kælderen, og min lunte er ultra kort.

Så jeg forstår dig godt

Puh, ja det er ikke nemt her til sidst. Kan slet ikke forestille mig hvordan det må være at have et barn i forvejen man også skal tage sig af, når nu jeg synes jeg har det så hårdt 

Anmeld

22. juni 2014

MamaGulloev

Kyed skriver:

Kan så meget følge dig, jeg har termin i dag og er virkelig også utålmodig. Jeg var ved JM i onsdags og fik at vide jeg skulle gå en uge over før jeg kunne få tilbudt en hindeløsning.

Puha, jeg håber godt nok min jm er lidt mere medgørlig i morgen. Det tror jeg nu også hun er, ved de (har kendt jordermoder-ordning) har snakket om at de godt nok ikke synes det har været nemt for mig. Så jeg krydser fingre for at hun er til at snakke med 

Og så krydser jeg ellers for at der snart sker noget hos dig 

Anmeld

22. juni 2014

MamaGulloev

lineog4 skriver:

En masse vestøv jeres vej.

Der behøver ingen tegn være på fødsel. Med min anden fødsel havde min mand væddet på datoen, den dag stod jeg op som normalt knoklede med christiniacykel og storesøster op af alle bakkerne, kunne fortælle det i hvert fald ikke blev den dag for jeg havde ingen tegn. Aftalte biograf med min mor og ville lige tage en lur. Vågnede efter luren hvor jeg synes jeg blev lidt våd og lavede derfor planerne om til middag her hjemme med min mor. Kl 19 blev jeg undersøgt (5 timer efter jeg blev våd) og den første hinde var springet, men jeg havde 1 1/2 cm livmoderhals og to fingre åbne, så skulle bare komme igen dagen efter. Kl 22 fik jeg første ve, jeg nåede hospitalet 5 i 11 og kl 23.35 havde jeg min datter i armene.
Så det kan ske lige om lidt....

Takker for ve-støv 

Jeg ved at jeg i forvejen har ca. 1,5 cm livmoderhals og er en smule åben, men har efterhånden været det i et godt stykke tid nu, så så falder troen på jordemoderens "Du føder lige om lidt!" en lille smule 

Men dejligt med en lille historie om at det godt kan ske helt uden hints 

Anmeld

22. juni 2014

lineog4

TanyaGR skriver:

Takker for ve-støv 

Jeg ved at jeg i forvejen har ca. 1,5 cm livmoderhals og er en smule åben, men har efterhånden været det i et godt stykke tid nu, så så falder troen på jordemoderens "Du føder lige om lidt!" en lille smule 

Men dejligt med en lille historie om at det godt kan ske helt uden hints 

Jeg har haft halvanden cm livmoderhals og to fingre åbne ved hver eneste fødsel når jeg blev undersøgt, ved den første tog det så lang tid, men den anden som jeg skrev halvanden time, med den tredje lidt under en time og med den 4. Tror jeg 3 timer (der var jeg sat i gang og fødslen var længere og helt anderledes)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.