A pool of mess

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2009

TbCp

LauraLW skriver:

- hmm... vi havde glemt siderne først, så dem klistrede vi på dagen efter. Så den endelige kage er med sider + poolkant. Ellers var jeg nemlig også bange for at det ville klaske sammen, og blive endnu mere umuligt at smøre op.

Ahhh okay.
Min mand synes ellers det er træls der er så meget brød på siderne så håbede lige det kunne undværes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2009

linemus

TbCp skriver:

Ahhh okay.
Min mand synes ellers det er træls der er så meget brød på siderne så håbede lige det kunne undværes

Jeg kommer ikke kage på siderne. Kun hvis jeg har lavet sådan en halvrund kage i en skål, der så skal vendes på hovedet. Den skal bare smøres godt med smørcreme, så fyldet (hvis frugtfyld) ikke har kontakt med mmf'en, og så skal kagen m. smørcreme stå på køl til smørcremen er blevet hård, så den kan finpudses og derefter beklædes med mmf.

Anmeld

14. august 2009

LauraLW

Chatarina skriver:

hvilken fyld er der i?

Mange tak, det er den klassiske med hindbærmouse og tobleronecreme. :-)

Anmeld

14. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
du er da for sej søde!

Anmeld

14. august 2009

LauraLW

Caroline86 skriver:

du er da for sej søde!

hehe - mange mange tak

Anmeld

14. august 2009

linemus

Den er fin. Sikke en god idé.

Et tip til mmf'en er at varme den i mikroovnen i 5-10 sek. hvis den er blevet for hård/tør, så er den meget nemmere at arbejde med. Og så brug maizena, når du ruller den ud, men det kan være du allerede gjorde det.

- Line

Anmeld

14. august 2009

Bondepigen

Sikke en fin pool kage. Synd du ikke selv kunne smage pga. kvalme...

Anmeld

15. august 2009

TbCp

linemus skriver:

Jeg kommer ikke kage på siderne. Kun hvis jeg har lavet sådan en halvrund kage i en skål, der så skal vendes på hovedet. Den skal bare smøres godt med smørcreme, så fyldet (hvis frugtfyld) ikke har kontakt med mmf'en, og så skal kagen m. smørcreme stå på køl til smørcremen er blevet hård, så den kan finpudses og derefter beklædes med mmf.

Tak for svar Det må afprøves

Anmeld

15. august 2009

82Miraklet

MUMS den ser lækker ud...... Øv du ikke var klar til at smage også....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.