anjo01 skriver:
Tak for

ved du egentlig om min cyklus så startede igår hvor det skete? Så jeg kan få nogenlunde styr på datoerne igen 
Min gynækolog, som jeg fik medicin og blev scannet af, fortalte, at mit HCG (graviditets hormon) først skulle falde til under 10 igen.
Derefter gik der normalt 4-6 uger, før man fik sin første mens - kroppen nulstiller sig selv, ved en abort.
F.eks: Jeg fik medicin den 30/9 og 1/10/2013.
Derefter fik jeg taget blodprøver ca 2 gange om ugen, indtil HCG var faldet til under 10.
Den 18/10/2013, var det 8.
2 uger efter (1/11/2013), fik jeg ægløsning og blev mirakuløst gravid inden jeg nåede at få min første mens efter MA.
Så nu venter jeg en lille pige, som kommer den 18.07.2014, ved pks 
Jeg havde det selv rigtig svært psykisk, lige efter, fordi jeg følte, at jeg manglede noget - og ikke rigtig havde nogle at tale tingene igennem med.
Derfor er det vigtigt, at du får fortalt en du stoler på, hvad der er sket og hvordan du har det.
Selv troede jeg ikke, det var muligt, at jeg var blevet gravid igen - havde meget svært ved at tro på det, selvom min kæreste var fuldstændig sikker.
Første test var da også negativ, så der tænkte jeg lidt "jeg har jo ret".
Men nej, den 28/11/2013 (5+6), testede jeg positiv.
Det blev vidst noget langt, men du er ikke alene og ville derfor fortælle min egen historie.
Selvom det hele er noget møg lige nu, kan det lykkes igen 
for dig
og du er velkommen til at skrive pb, hvis du vil vide mere. Ellers holder jeg mig lige opdateret på denne tråd.
Med venlig hilsen,
Karina