blod i udflåd - hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2014

Hugoline.

Lægen skulle have målt hcg i stedet, for at måle om det stiger som det skal.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2014

Chellie

anjo01 skriver:

Tak, det håber jeg også! Har bare blødt en del..

tror desværre det er gået til grunde, da jeg heller ikke rigtig har ømme bryster længere 

Måske, måske ikke. Da jeg havde en bio, var de første tegn også, at graviditets-testen ikke blev tydeligere positiv, og at brysterne holdt op med at være ømme. Men omvendt blødte jeg altså helt ekstremt meget, da jeg så begyndte at bløde. Vi snakker mens-styrke x2. Jeg  for at der stadig er noget, når du skal til lægen om nogle dage 

Anmeld

23. juni 2014

anjo01

Chellie skriver:

Måske, måske ikke. Da jeg havde en bio, var de første tegn også, at graviditets-testen ikke blev tydeligere positiv, og at brysterne holdt op med at være ømme. Men omvendt blødte jeg altså helt ekstremt meget, da jeg så begyndte at bløde. Vi snakker mens-styrke x2. Jeg  for at der stadig er noget, når du skal til lægen om nogle dage 

Jeg har generelt sygt mange menstruationssmerter i forvejen. og har haft det x2 idag. Der er også kommet "klumper" ud, så løbet er kørt 

Min kæreste og jeg synes det er overraskende hårdt, og skal snakke om, om vi skal lade det gå naturens gang uden beskyttelse. Det viser sig at vi begge er meget mere klar end vi troede!

Oven i alt det her blev min bror student idag, samt vi skal til studenterfest ved ham imorgen. og jeg skal til min eksamen imorgen. en eksamen jeg slet ikke er forberedt på efter denne omgang med at finde ud af at jeg var gravid og så miste det. øv hvor er det hårdt!! 

Har en tid ved lægen på mandag (hun ville lave en test på mig, hvilket er mega unødvendigt nu!) - er der nogen grund til at gå til lægen, eller skal de tjekke at alt er kommet ud??

tak for 

Anmeld

23. juni 2014

anjo01

Hugoline. skriver:

Lægen skulle have målt hcg i stedet, for at måle om det stiger som det skal.

Ja, det havde jeg faktisk også forventet at hun gjorde! 

Anmeld

23. juni 2014

Mor til F

anjo01 skriver:

Jeg har generelt sygt mange menstruationssmerter i forvejen. og har haft det x2 idag. Der er også kommet "klumper" ud, så løbet er kørt 

Min kæreste og jeg synes det er overraskende hårdt, og skal snakke om, om vi skal lade det gå naturens gang uden beskyttelse. Det viser sig at vi begge er meget mere klar end vi troede!

Oven i alt det her blev min bror student idag, samt vi skal til studenterfest ved ham imorgen. og jeg skal til min eksamen imorgen. en eksamen jeg slet ikke er forberedt på efter denne omgang med at finde ud af at jeg var gravid og så miste det. øv hvor er det hårdt!! 

Har en tid ved lægen på mandag (hun ville lave en test på mig, hvilket er mega unødvendigt nu!) - er der nogen grund til at gå til lægen, eller skal de tjekke at alt er kommet ud??

tak for 

Sender dig et  Jeg synes du skal tage til lægen og blive undersøgt.  Det er ikke godt,  hvis der stadig ligger restvæv livmoderen  

Har selv været igennem en SA, som endte som en MA. Der fik jeg medicin og blev scannet efterfølgende,  for at sikre,  at restvævet var kommet ud. Hvis ikke det kommer ud, kan man ende med en infektion i livmoderen

Anmeld

23. juni 2014

anjo01

BabyFreia skriver:

Sender dig et  Jeg synes du skal tage til lægen og blive undersøgt.  Det er ikke godt,  hvis der stadig ligger restvæv livmoderen  

Har selv været igennem en SA, som endte som en MA. Der fik jeg medicin og blev scannet efterfølgende,  for at sikre,  at restvævet var kommet ud. Hvis ikke det kommer ud, kan man ende med en infektion i livmoderen

Ja, må nok hellere ringe til lægen imorgen.

Er bare helt grædefærdig og kan slet ikke overskue noget. for slet ikke at nævne min åndssvage eksamen imorgen. årh jeg lider af en ordentlig omgang selvmedlidenhed lige nu!

Anmeld

23. juni 2014

Mor til F

anjo01 skriver:

Ja, må nok hellere ringe til lægen imorgen.

Er bare helt grædefærdig og kan slet ikke overskue noget. for slet ikke at nævne min åndssvage eksamen imorgen. årh jeg lider af en ordentlig omgang selvmedlidenhed lige nu!

Det er helt okay,  at du har det sådan.  Du står i en svær situation som påvirker både fysisk (din krop)  og psykisk (dine følelser). Du skal have lov til at være ked af det - det er en helt naturlig reaktion.  Vil ikke smutte uden et 

Du kan ikke gøre mere end dit bedste imorgen - og det er helt forståeligt,  at det er svært at overskue. 

Anmeld

23. juni 2014

anjo01

BabyFreia skriver:

Det er helt okay,  at du har det sådan.  Du står i en svær situation som påvirker både fysisk (din krop)  og psykisk (dine følelser). Du skal have lov til at være ked af det - det er en helt naturlig reaktion.  Vil ikke smutte uden et 

Du kan ikke gøre mere end dit bedste imorgen - og det er helt forståeligt,  at det er svært at overskue. 

Tak for  

ved du egentlig om min cyklus så startede igår hvor det skete? Så jeg kan få nogenlunde styr på datoerne igen

Anmeld

24. juni 2014

Mor til F

anjo01 skriver:

Tak for  

ved du egentlig om min cyklus så startede igår hvor det skete? Så jeg kan få nogenlunde styr på datoerne igen

Min gynækolog,  som jeg fik medicin og blev scannet af, fortalte, at mit HCG (graviditets hormon) først skulle falde til under 10 igen. 

Derefter gik der normalt 4-6 uger,  før man fik sin første mens - kroppen nulstiller sig selv, ved en abort.

F.eks: Jeg fik medicin den 30/9 og 1/10/2013. 

Derefter fik jeg taget blodprøver ca 2 gange om ugen,  indtil HCG var faldet til under 10. 

Den 18/10/2013, var det 8.

2 uger efter (1/11/2013),  fik jeg ægløsning og blev mirakuløst gravid inden jeg nåede at få min første mens efter MA.

Så nu venter jeg en lille pige, som kommer den 18.07.2014,  ved pks

Jeg havde det selv rigtig svært psykisk,  lige efter,  fordi jeg følte,  at jeg manglede noget - og ikke rigtig havde nogle at tale tingene igennem med. 

Derfor er det vigtigt,  at du får fortalt en du stoler på,  hvad der er sket og hvordan du har det.

Selv troede jeg ikke,  det var muligt,  at jeg var blevet gravid igen - havde meget svært ved at tro på det,  selvom min kæreste var fuldstændig sikker. 

Første test var da også negativ,  så der tænkte jeg lidt "jeg har jo ret".

Men nej, den 28/11/2013 (5+6), testede jeg positiv. 

Det blev vidst noget langt,  men du er ikke alene og ville derfor fortælle min egen historie. 

Selvom det hele er noget møg lige nu, kan det lykkes igen

for dig  og du er velkommen til at skrive pb, hvis du vil vide mere. Ellers holder jeg mig lige opdateret på denne tråd.

Med venlig hilsen, 

Karina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.