blod i udflåd - hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

921 visninger
18 svar
1 synes godt om
22. juni 2014

anjo01

Hej.

Da jeg gik i seng igår aften var der en smule rosa i mit udflåd, samt at jeg havde en stikken i højre side af maven.

Her til morgen var der en del mere  rødt udflåd. 

Har lige taget en test mere, og den var positiv - umiddelbart mere end igår. Jeg vil være 5+2 idag, og skal til læge og have det endeligt bekræftet imorgen.

Tror i der er noget jeg skal være bekymret for??

Denne graviditet var ikke planlagt, men nu hvor det er sket virker det bare helt rigtigt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2014

anjo01

Mine bryster gør heller ikke rigtigt ondt længere.. 

Ved ikke om det bare er mig der overreagerer, men råd/vejledning er mere end velkommen.

Anmeld

22. juni 2014

Snevejr84

Der er ikke andet for at vente og se. Det er ikke sikkert det har nogen betydning, mange bløder lidt. Så længe det ikke tager til og smerter.

Anmeld

22. juni 2014

anjo01

Snevejr84 skriver:

Der er ikke andet for at vente og se. Det er ikke sikkert det har nogen betydning, mange bløder lidt. Så længe det ikke tager til og smerter.

Der har nu været nogle dråber. Og jeg har ondt, men er i tvivl om hvorvidt det er ligamentsmerter eller hvad det er..

Burde jeg ligge stille resten af dagen, eller skal jeg fortsætte min dag uden at tænke på det, og smerterne?

Anmeld

22. juni 2014

Mor til F

anjo01 skriver:

Der har nu været nogle dråber. Og jeg har ondt, men er i tvivl om hvorvidt det er ligamentsmerter eller hvad det er..

Burde jeg ligge stille resten af dagen, eller skal jeg fortsætte min dag uden at tænke på det, og smerterne?

Jeg ville ringe til vagtlægen og høre ad. Det lyder ikke godt med de smerter.  Hvor sidder de?

Anmeld

22. juni 2014

melila

anjo01 skriver:

Hej.

Da jeg gik i seng igår aften var der en smule rosa i mit udflåd, samt at jeg havde en stikken i højre side af maven.

Her til morgen var der en del mere  rødt udflåd. 

Har lige taget en test mere, og den var positiv - umiddelbart mere end igår. Jeg vil være 5+2 idag, og skal til læge og have det endeligt bekræftet imorgen.

Tror i der er noget jeg skal være bekymret for??

Denne graviditet var ikke planlagt, men nu hvor det er sket virker det bare helt rigtigt 

Du skal stoppe med at tage flere tests, for dit hcg vil ikke forsvinde med det samme, der vil gå tid før det daler, hvis det er en sa. Det kan være opgakt til en sa eller også bare alm. Pletblødning, jeg ville ringe 1813, det er dog ikke sikkert at de vil se dig, når du er så tidligt henne, man kan ikke gøre noget ved det alligevel. Læg dig og slap af resten af dagen og undgå løft. Og så kontakt din læge i morgen.

Anmeld

22. juni 2014

anjo01

Smerterne er i underlivet. 

Jeg har nu blødt igennem et par trusser

Har en tid ved lægen imorgen. Ih jeg er bekymret nu!

Anmeld

23. juni 2014

anjo01

Her er en Update. 

Har været ved lægen idag, hvor vi snakkede om at jeg blødte. Fik at vide at nogle kvinder bløder når de burdehave menstruation - nogen meget, andre lidt. Er dette også sket for jer, og hvordan gik det??

Jeg fik taget en test ved lægen som var positiv, men skal derop igen på mandag for at få lavet en ny test. 

Anmeld

23. juni 2014

lineog4

Har kendt en del der har blødt i starten af graviditeten hvor der intet galt var, men desværre også nogen hvor det var en spontan abort.

Håber du blot er en del af de mange der bløder i starten af graviditeten.

Anmeld

23. juni 2014

anjo01

lineog4 skriver:

Har kendt en del der har blødt i starten af graviditeten hvor der intet galt var, men desværre også nogen hvor det var en spontan abort.

Håber du blot er en del af de mange der bløder i starten af graviditeten.

Tak, det håber jeg også! Har bare blødt en del..

tror desværre det er gået til grunde, da jeg heller ikke rigtig har ømme bryster længere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.