Så flød bægeret lige over

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2014

MyLove E

Mom skriver:

Måske var det en ide ikke at dele så meget (alt) på FP? På den måde undgår du nogle af kommentarene..

I know det skrev jeg også. Og det er hellere ikke at de ikke kommentere, men at det skal siges hver kan vi ser hinanden. Og det er hver dag da vores børn går i børnehave sammen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2014

MyLove E

Sandratoft skriver:

Han er jo bare en sund og normal dreng der er fuld af aktivitet  

Men hvorfor dele alle de slemme ting på Facebook? Det ville jeg nok ikke gøre hvis jeg var dig, da nogen tydeligvis bruger det imod dig. For din egen skyld, så lad være med det, folk begynder hurtigt at tænke deres  

Jeg deler det for at vise at han er sund og rask dreng, som morer sig og udforsker verden, ja og at han får til det.

Jeg passer på ham ved at lade ham være fri ;-)

Anmeld

21. juni 2014

Pikku Myy

MyLove E skriver:

Jeg har en sund og rask dreng, som tit kommer til skade. Det er jo aldrig noget alvorligt. Kun en gang, hvor fik sin finger i klemme i en dør.

Men ellers er det jo bare hudafskrabninger, buler og blå mærker Altså en sund dreng på 3år. Det sidste "lidt" alvorlige han gjorde var at klippe sig selv i fingeren, da han var med ude og klippe hyldeblomst

Jeg deler meget (alt) på Facebook. Ved godt at så må man også tage det følger med af kommentar.

Men har en især som hele tiden siger at nu skal jeg passe på Elias, og det er er jo synd han altid kommer til skade og passer vi ikke snart på ham tager han ham med hjem. Det er også en forældre fra børnehaven, lad os kalde ham John. John havde så forleden bobble plast med, så jeg kunne pakke Elias ind. Det var meget sjovt og grinte også bare af det.

Men i dag til byfest kommer John så igen. Elias lege med en anden dreng. John siger så til den anden drengs forældre, at nu skal de passe på Elias ikke også skader deres barn. De bliver ved med at joke lidt frem og tilbage. Jeg ved jo godt at det er for sjovt.
Men jeg havde så hellere ikke rigtig sovet i nat, så er meget træt. Så da han bliver ved, flyder bægeret pludselig over og tårene triller ned af mine kinder.

Fik bare nok af at høre på at jeg ikke kan passe godt nok på ham. Han lære jo ikke noget hvis han bare skal sidde stille og ikke må lege med noget. .

Trængte bare til at komme ud med det

Jeg kender godt en "John", og "John" mener absolut intet ondt i det. Han synes garanteret din dreng er fantastisk, og det er bare hans måde at vise at I og han kender hinanden godt.

Og det kan jeg selvfølgelig ikke 100% vide da jeg ikke kender din "John", men ud fra din beskrivelse, lyder han hvert fald overhovedet ikke til at mene det så negativt som du modtager det.

Anmeld

21. juni 2014

MyLove E

Pikku Myy skriver:

Jeg kender godt en "John", og "John" mener absolut intet ondt i det. Han synes garanteret din dreng er fantastisk, og det er bare hans måde at vise at I og han kender hinanden godt.

Og det kan jeg selvfølgelig ikke 100% vide da jeg ikke kender din "John", men ud fra din beskrivelse, lyder han hvert fald overhovedet ikke til at mene det så negativt som du modtager det.

Han er nok også sådan en " John"
Men det var bare mere fordi at det er altid og hele tiden også når han ikke er kommet til skade. . Det blev bare for meget i dag ..

Anmeld

21. juni 2014

Aluka

MyLove E skriver:

Jeg har en sund og rask dreng, som tit kommer til skade. Det er jo aldrig noget alvorligt. Kun en gang, hvor fik sin finger i klemme i en dør.

Men ellers er det jo bare hudafskrabninger, buler og blå mærker Altså en sund dreng på 3år. Det sidste "lidt" alvorlige han gjorde var at klippe sig selv i fingeren, da han var med ude og klippe hyldeblomst

Jeg deler meget (alt) på Facebook. Ved godt at så må man også tage det følger med af kommentar.

Men har en især som hele tiden siger at nu skal jeg passe på Elias, og det er er jo synd han altid kommer til skade og passer vi ikke snart på ham tager han ham med hjem. Det er også en forældre fra børnehaven, lad os kalde ham John. John havde så forleden bobble plast med, så jeg kunne pakke Elias ind. Det var meget sjovt og grinte også bare af det.

Men i dag til byfest kommer John så igen. Elias lege med en anden dreng. John siger så til den anden drengs forældre, at nu skal de passe på Elias ikke også skader deres barn. De bliver ved med at joke lidt frem og tilbage. Jeg ved jo godt at det er for sjovt.
Men jeg havde så hellere ikke rigtig sovet i nat, så er meget træt. Så da han bliver ved, flyder bægeret pludselig over og tårene triller ned af mine kinder.

Fik bare nok af at høre på at jeg ikke kan passe godt nok på ham. Han lære jo ikke noget hvis han bare skal sidde stille og ikke må lege med noget. .

Trængte bare til at komme ud med det

Jeg kan godt forstå det blev for meget. Synes da også det er noget mærkeligt noget at blive ved at "joke" på den måde. Jeg ville i hvert fald begynde at tage det en smule personligt.

Da min dreng var 6 måneder faldt han ned på vores flisegulv og slog hovedet. Var totalt panisk. Han fik en kæmpe bule i baghovedet og måtte overnatte på børneafdelingen til Obs for hjernerystelse. Selvom jeg ikke synes jeg havde været uforsigtig havde jeg totalt dårlig samvittighed over ikke at ha passet på ham. Men alle andre forældre sagde, at den slags kom alle børn sgu ud for.

Anmeld

21. juni 2014

Loan

Åh herre gud da, alle børn får skrammer og tro mig engang imellem tror jeg min søn får for ti børn.

Da varmen kom og derved shorts ja så var han fuld af mærker på knæene når han væltede på løbecykel eller ude i gruset. Han har har præsteret to gange samme dag at vade direkte ind i en åben bildør og få sig et par gode horn, han har nikket vores meget lave vindueskarm hvor vi boede før en skalle og jeg kunn blive ved.

seneste skramme var i dp hvor han hakkede hagen i rutsjebanen, hvilket ikke er første gang, han har os skaffet sig et blåt øje på en rutsjebane. Med andre ord, det sundt for dem at prøve kræfter, det viser jo også bare de aktive og laver noget og ikke bare sidder isoleret.

Jeg tror dog jeg havde sprunget en sikring hvis nogen sagde sådan igen og igen, ville hvert fald ikke være passiv men lade dem kende mine tanker.

Anmeld

21. juni 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

John lyder som en der bare vil være lidt sjov. Han lyder lidt akavet men tror nu ikke han mente noget ondt med det 

jeg tænker også hvis du poster meget ofte at din søn er kommet til skade - så kan det virke som om det sker hver dag og derfor er de her jokes så opstået. 

Så måske du skal til at poste lidt mindre lige præcis omkring det 

Anmeld

23. juni 2014

MyLove E

isabellasmor skriver:

Jeg var blevet gal hvis nogen havde sagt det "pas nu på han ikke skader jeres barn" ... Ej det er da den mærkeligste humor jeg har hørt længe  så jeg kan altså godt forstå dig! Jeg havde simpelthen ikke kunne holde min kæft og havde sikkert ikke Været særlig fattet at hører på... 

Til det andet, herre gud,  Isabella har skrammer osv over hele kroppen næsten, aner ikke hvordan hun bærer sig ad! Men jeg ser det kun som et sundhedstegn 

Gæt hvem der pakket ind i plaster, da jeg hentede ham i børnehaven :-)?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.