Jeg har en sund og rask dreng, som tit kommer til skade. Det er jo aldrig noget alvorligt. Kun en gang, hvor fik sin finger i klemme i en dør.
Men ellers er det jo bare hudafskrabninger, buler og blå mærker

Altså en sund dreng på 3år. Det sidste "lidt" alvorlige han gjorde var at klippe sig selv i fingeren, da han var med ude og klippe hyldeblomst

Jeg deler meget (alt) på Facebook. Ved godt at så må man også tage det følger med af kommentar.
Men har en især som hele tiden siger at nu skal jeg passe på Elias, og det er er jo synd han altid kommer til skade og passer vi ikke snart på ham tager han ham med hjem. Det er også en forældre fra børnehaven, lad os kalde ham John. John havde så forleden bobble plast med, så jeg kunne pakke Elias ind. Det var meget sjovt og grinte også bare af det.
Men i dag til byfest kommer John så igen. Elias lege med en anden dreng. John siger så til den anden drengs forældre, at nu skal de passe på Elias ikke også skader deres barn. De bliver ved med at joke lidt frem og tilbage. Jeg ved jo godt at det er for sjovt.
Men jeg havde så hellere ikke rigtig sovet i nat, så er meget træt. Så da han bliver ved, flyder bægeret pludselig over og tårene triller ned af mine kinder.
Fik bare nok af at høre på at jeg ikke kan passe godt nok på ham. Han lære jo ikke noget hvis han bare skal sidde stille og ikke må lege med noget. .
Trængte bare til at komme ud med det
Anmeld