Prioriterer du dit barn højere end din mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.768 visninger
17 svar
54 synes godt om
21. juni 2014

paul.sauer

Hej,

Til en historie om parforhold og børn søger jeg et forældrepar, hvor kvinden prioriterer moderrollen højere end partnerrollen - altså prioriterer sit barn højere end sin kæreste eller ægtefælle. Jeg vil tale med jer om, hvordan det - hvis det gør - påvirker forholdet.

Historien er en del af et tema om kærlighed til Jyllands-Posten.

Hvis du har lyst til at medvirke eller kender nogen, der har - eller vil du høre mere om historien - så kontakt mig herinde eller på mail: sauerdk@gmail.com.

Jeg håber at høre fra jer.

Med venlig hilsen,

Paul Sauer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2014

lineog4

Kommer an på hvad du mener med at prioritere højere? Mener du at barnet kommer før, elsker højere eller....?
Her hjemme er der både mor og far der sætter børnene først, men betyder ikke vi nedprioriterer hinanden

Anmeld

21. juni 2014

paul.sauer

@lineog4

Jeg mener netop en situation, hvor kvinden nedprioriterer parforholdet og manden, fordi barnet kommer i første række. Altså, hvor moderrollen overskygger kæreste/partnerrollen.

Mvh,

Paul Sauer

Anmeld

21. juni 2014

lineog4

paul.sauer skriver:

@lineog4

Jeg mener netop en situation, hvor kvinden nedprioriterer parforholdet og manden, fordi barnet kommer i første række. Altså, hvor moderrollen overskygger kæreste/partnerrollen.

Mvh,

Paul Sauer

Det skal jeg ikke kunne sige om jeg gør, men jeg er mor før jeg er kæreste - ja er nok egentlig bare mor før jeg er alt andet

Anmeld

21. juni 2014

Louise H.

Jeg tænker lidt... Er vi ikke alle forælder for vores børn frem for alt?
Jeg prioterer min datter højest og det samme gør min kæreste, men vi nedprioriter ikke hinanden. Det er jo klart at man ikke har den samme tid til hinanden når man får børn, men igen handler det om hvordan man prioterer.

Anmeld

21. juni 2014

-Sigrid-

Jeg prioriterer i hvert fald anderledes end før vi fik barn. Dengang kunne vi nemt sidde og se film-maraton til klokken 3 om natten, det kunne vi ikke i dag. Og det er også absolut begrænset med sex om morgenen og når vi kommer hjem - det er simpelthen ikke skide fedt at have sex mens vores 2 årige datter kigger på, og jeg håber da egentligt at det er sådan for alle forældrepar 

Anmeld

21. juni 2014

RosSofi

Tror nogengange jeg er lidt den modsatte type. Ikke at jeg kunne nedprioritere mit barn, men ofte studie og venner til fordel for kærestetid. Og i de perioder, hvor barnet kræver lidt ekstra og der ikke er meget tid til romantik bliver jeg virkelig ked af det,

Anmeld

21. juni 2014

Rockertand

paul.sauer skriver:

Hej,

Til en historie om parforhold og børn søger jeg et forældrepar, hvor kvinden prioriterer moderrollen højere end partnerrollen - altså prioriterer sit barn højere end sin kæreste eller ægtefælle. Jeg vil tale med jer om, hvordan det - hvis det gør - påvirker forholdet.

Historien er en del af et tema om kærlighed til Jyllands-Posten.

Hvis du har lyst til at medvirke eller kender nogen, der har - eller vil du høre mere om historien - så kontakt mig herinde eller på mail: sauerdk@gmail.com.

Jeg håber at høre fra jer.

Med venlig hilsen,

Paul Sauer

Håber godt nok, at alle prioriterer forældrerollen fremfor alle andre forhold, så kan ikke lige se ideen i at skrive en artikel om ingenting.

Anmeld

21. juni 2014

NessaXenia

Jeg sætter mine børn forest altid og uanset hvad. Om det koster vores ægteskab kan jeg ikke tage mig af så længe mine børn får omsorg tid kærlighed nok.

Anmeld

21. juni 2014

Mor til Ella

NessaXenia skriver:

Jeg sætter mine børn forest altid og uanset hvad. Om det koster vores ægteskab kan jeg ikke tage mig af så længe mine børn får omsorg tid kærlighed nok.

Er det ikke også i dine børns interesse at dit forhold til deres far er rart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.