Hvor aktive er jeres vuggestue?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2014

Christine

Anonym skriver:

Jeg kunne godt bruge dit svar til noget... Havde oprindeligt planlagt dagpleje men her i kommunen er alle lukket så der er kun private tilbage, og da jeg selv har været inde for dagpleje verden kender jeg de dagplejemødrene og deres måder at passe børn på er det ikke dem der skal passe mit barn

Øv det er ærgerligt. Jeg tror helt sikkert også på at det afhænger meget af den enkelte dp'er. Havde selv forventet at sparring og samarbejde mellem pædagoger ville give mange flere muligheder for aktiviteter - også bare i det små hjemme i vuggestuen - end det er blevet til her.

Så på papiret lyder vuggestue stadig bedst for mig, men egen erfaring har altså ikke lige levet op til forventningerne - eller fordommene, hvis man SKAL bruge et negativt udtryk 

Men det er da synd at der er flere der har samme indtryk af at vuggestuer godt kunne være mere aktive.

Ved desværre ikke hvordan man sparker dem i gang 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2014

Christine

mor:) skriver:

Det står det også i min første kommentar - leger ikke politimand, men skriver min holdning. Det er trods alt et debatforum. 

Jeg synes nu ikke der er en masse negative vs indlæg

Beklager, men kan virkelig stadig ikke se hvordan det er at debattere at kalde et indlæg mærkeligt - det er da hverken konstruktivt eller lægger op til debat? 

Måske skal vi bare holde os til ta' spørgsmål.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.