Anonym skriver:
Sagen er den at jeg simpelthen synes min datters vuggestue/børnehave er så pisse dovne...
de laver aldrig, som i ALDRG noget med børnene til jul var der lavet to stykker pap klippet som nisser tegnet med blyant på, det var det...
De har tur dag en dag om ugen, men ofte kommer de ikke afsted... Synes sku det er for lavt et eller andet sted, børnene oplever ikke andet end at lege på legepladsen (tjoe nogle gange regner det også kan de hoppe i vandpytter PÅ LEGEPLADSEN) Har lidt insider viden om børnehaven og der sker ikke meget mere der...
måske jeg har for høje krav, ved det ikke.. Men jeg kommer fra en privat inst som altid lavede noget med børnene... Selvfølgeligt var der også fri leg, men der var også aktiviteter...
mit dilemma er at hun snart skifter til børnehaven (integreret) og overvejer virkeligt om jeg skal rykke hende til en anden når nu hun alligevel skal skifte... Derudover har vi lillebrøster på vej, som jo nok skal gå hvor storesøster går...
mit problem er jo bare at jeg i realiteten ikke ved on græsset er grønnere på den anden side, og at min datter jo har det godt med de voksne, har gode venner både i vuggestuen og børnehaven... Men bliver sku lidt gal...
det skal lige siges at de ikke har den værste normering i verden, ved godt at det kan være et problem... Men vel ikke hver eneste dag året rundt
I ellas vuggestue er ugen ret fastlagt.
Hver dag 8.30 er der samling med sang som børnene vælger.
Tirsdag og torsdag skal børnene være afleveret 8.45 hvis de skal med i dagens aktivitet.
Der er en lille gruppe og en store gruppe på stuen storegruppe er så i motorik rummet tirsdag og på tur torsdag ( ikke noget stort ) en gåtur hen og se på hestene, eller et andet sted eller på cykel ud i den anden børnehave og kælke på helårs Bakken. Og så gør den anden gruppe det modsat. Og selvfølgelig sker det at de bliver hjemme

Der er altid noget til de forskellige højtider, klip klister bagning eller hvad det nu er feks bål på tirsdag.
Børnene har lov at være i børnehaven og lege med de store hvis de har lyst til det, og er altid sammen med BH om eftermiddagen.
Jeg er meget glad for vores vuggestue, de er bare fantastiske de mennesker der arbejder med mit barn

Om du skal skifte er jo svært at sige, mærk efter med dig selv, om det din datter får stilet sit behov.
Vi har en mor på stuen og om de så tog hendes dreng med til månen hver dag ville hun ikke være tilfreds, men drengen virker vildt glad

Og det er ikke fordi jeg siger det er sådan du er, men ofte skal der ikke så meget til ved de små