hvordan siger jeg det I vs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2014

Anonym trådstarter

"Nogen fra bh" var det voksne eller børn fra børnehaven der var udenfor udover vs børnene? For hvis det kun var børn synes jeg også det er lige vovet nok at lade én sidde i en højstol uden en voksen i synsafstand. Min egen dreng skubber sig nogengange væk frs bordet med benene, og hvis underlaget ikke er glat så stolen bare skubbes ud fra bordet, ja, så tipper den altså bagover   

Der var voksne fra bh, men de legede med bh børnene nogle metrer vekk derfra (cyklede), så hun virkede som hun sad der alene .

Måske nogen havde været hos hende, noget tid førhen, ved jeg ikke.

Hvofor er jeg sådan, hvorfor ikke bare spørge stille og roligt ahh 

Men de var også de jeg tænkte , de kan jo være farligt og hvofor ikke bare tage hende ud af stolen , når hun som så er færdig med at spise ( så hun bare kunde side med de andre I  sanden)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Der var voksne fra bh, men de legede med bh børnene nogle metrer vekk derfra (cyklede), så hun virkede som hun sad der alene .

Måske nogen havde været hos hende, noget tid førhen, ved jeg ikke.

Hvofor er jeg sådan, hvorfor ikke bare spørge stille og roligt ahh 

Hehe, kender det godt! Man er jo skidebange for at virke som en hys forældre og når man kommer hjem popper alverdens gode sætninger op man kunne have anvendt i situationen 

Anmeld

23. juni 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg synes ikke det er i orden, hvis din datter har siddet i en højstol uden opsyn. Da min datter var på samme alder forsøgte hun tit at kravle ud af højstolen (og gør det stadig) og det gav altså nogle potentielt usikre situationer. I nogle typer højstole fandt hun også ud af at få løsnet selen, så hun rendt faktisk kunne kravle ud, hvis der ikke var nogen, der havde opsyn med hende.

Hun er en gang faldet ud af stolen, fordi jeg ikke havde set, at hun havde løsnet selen, så hun ikke sad fastspændt og der nåede jeg altså ikke at gribe hende ordentligt på trods af, at jeg sad lige ved siden af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.