Anonym skriver:
At de er noget(en episode) jeg ikke føler er "ok"
Hvem skal jeg sige det til ? Pedagogen?
I dag der jeg skal hente min datter på 1 år og 4 måneder I vs, har de lige alle spist fransbrød og kakao. Der jeg så komer over i vs ser jeg hende sider helt alene I sin højstol ved de bord de har spist(udenfor) og har et lille stykke fransbrød I hendes hånd.
Der er kun nogle fra bh udenfor og nogle børn fra vs der leger I sanden.
Hun kan kun gå lidt, og kravler for det meste , så det er da farligt at side der uden opsyn
Så tænker jeg (I nok også) hvor pedagogen/pegagog hjælperen er ?
Hun (pegagog hjælperen)"gør rent" indenfor , stolerne på bordet mm..
klokken er kun 15.15-30 
Kan jo være din datter lige var vågnet og skulle jave lidt mad, eller hun havde bedt om mad og de havde givet hende det og sikkert med den regel som også er hos os nemlig at man ikke må gå rundt med mad.
I den ideelle verden så jo å, så er der en voksen der kan sidde med de børn der vil spise, der er altid en fra vuggestuen osv. Men den ideelle verden har vi vist vinket farvel til for længe siden i DK med de massive nedskæringer der har været på daginstitutionsområdet - efter min mening har vi endda skåret længere end til benet end godt er og vi skærer stadig.
Selvsagt kan du sige det i institutionen, men jeg tror ikke du får noget ud af det for de kan ikke ændre situationen, skal du sige det til nogen er det dine lokale politikere....
Og vil så sige, jeg synes ikke situationen er farlig hvis der er voksne tilstede også selvom de er fra børnehaven
Anmeld