Er det kun mig der glemmer det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2014

stm2812

Mor11 skriver:

Haha, tror måske heller ikke tanken havde strejfet mig hvis jeg stadig lå med hovedet i kummen dagligt 

Åyh pjat med dig... Kan da være du bare forvekslede det med tømmermænd så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2014

AnthonsMor

Mor11 skriver:

Pyha, godt i også finder det morsomt  Nogengange skal man jo træde varsomt med at sige den slags herinde høhø

jaa, jeg kunne nu også sagtens finde på at tage ud bare for at hygge og danse, lige idag var det bare de kolde drinks og øl fra fad der var tillokkende  Men no no, det dutter jo ikke  Min kæreste havde vist også glemt det, for han var helt sådan "jaja, det kan du da bare gøre" og da jeg så selv kom i tanke om maven var han også flad af grin  

Ja det er altid farligt, at sige gravid og alkohol i EN sætning!

Anmeld

23. juni 2014

Hulubulu86

Jeg sad paa knae I sengen da jeg var 40+, jeg laener mig lidt forover og maerker noget paa mine laar (maven) og min foerste tanke er omg hvornaar blev jeg saa tyk, huskede saa I naeste tanke at naah ja jeg var jo gravid

Anmeld

23. juni 2014

Findusinde

Da vi bestilte sommerhus i vinter til april i år var jeg ellevild over der var en volleyball bane, indtil min mand så sødr sagde til mig... Skat du er 31 uger henne når vi skal afsted... :-D nåååhhh ja...

Anmeld

23. juni 2014

Kay

Mor11 skriver:

Ej nu håber jeg ikk det er for underligt  

men idag tog jeg mig selv i halvvejs at planlægge en bytur. Altså med øl osv  Syntes lige det var længe siden jeg har været ude og slå mig lidt løs!! No wonder idiot, du er gravid i 16. uge   Hahahaha. Godt jeg kom i tanke om det da  

Det fylder ellers ret meget i min hverdag da jeg skal tænke over mange ting på mit arbejde. Men lige idag kl 16, der havde jeg fuldstændig glemt det.. Virkelig underligt. 

Laver i også den slags tankebøffer? (Please sig ja) hehe 

Jeps og meget mere denne gang end første, vi har bryllupsdag i dag og skal ud og spise... og jeg sad i går og tænkte at så kunne vi jo dele en flaske rødvin...

Har siden hos min kusine der er frisør og spurgt hvornår hun havde tid til at farve mit hår... har ikke nået at gøre noget endnu, men laver mange tanke torsk

Anmeld

23. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Kay skriver:

Jeps og meget mere denne gang end første, vi har bryllupsdag i dag og skal ud og spise... og jeg sad i går og tænkte at så kunne vi jo dele en flaske rødvin...

Har siden hos min kusine der er frisør og spurgt hvornår hun havde tid til at farve mit hår... har ikke nået at gøre noget endnu, men laver mange tanke torsk

Den med hårfarvning har jeg nået at tænke SÅ mange gange når jeg står foran spejlet  Haha 

Anmeld

23. juni 2014

Kay

Mor11 skriver:

Den med hårfarvning har jeg nået at tænke SÅ mange gange når jeg står foran spejlet  Haha 

Ja trænger virkelig! 

Anmeld

23. juni 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

ja det gjorde jeg også da jeg var gravid...

dog ikke med byture, men planlægning af andre aktiviteter... f.eks. at sige ja til at tage til min mors 60-års fødselsdag der lå 8 dage efter min terminsdato ikke videre gennemtænkt, slet ikke da jeg endte med at føde 44 minutter førend det blev den dag

så du er ikke alene

Anmeld

23. juni 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg har ikke gjort det endnu, men har oplevet mange glemme det og give mig alkohol.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.