Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mor11 skriver: Haha, tror måske heller ikke tanken havde strejfet mig hvis jeg stadig lå med hovedet i kummen dagligt
Haha, tror måske heller ikke tanken havde strejfet mig hvis jeg stadig lå med hovedet i kummen dagligt
Åyh pjat med dig... Kan da være du bare forvekslede det med tømmermænd så
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor11 skriver: Pyha, godt i også finder det morsomt Nogengange skal man jo træde varsomt med at sige den slags herinde høhø jaa, jeg kunne nu også sagtens finde på at tage ud bare for at hygge og danse, lige idag var det bare de kolde drinks og øl fra fad der var tillokkende Men no no, det dutter jo ikke Min kæreste havde vist også glemt det, for han var helt sådan "jaja, det kan du da bare gøre" og da jeg så selv kom i tanke om maven var han også flad af grin
Pyha, godt i også finder det morsomt Nogengange skal man jo træde varsomt med at sige den slags herinde høhø
jaa, jeg kunne nu også sagtens finde på at tage ud bare for at hygge og danse, lige idag var det bare de kolde drinks og øl fra fad der var tillokkende Men no no, det dutter jo ikke Min kæreste havde vist også glemt det, for han var helt sådan "jaja, det kan du da bare gøre" og da jeg så selv kom i tanke om maven var han også flad af grin
Ja det er altid farligt, at sige gravid og alkohol i EN sætning!
Mor11 skriver: Ej nu håber jeg ikk det er for underligt men idag tog jeg mig selv i halvvejs at planlægge en bytur. Altså med øl osv Syntes lige det var længe siden jeg har været ude og slå mig lidt løs!! No wonder idiot, du er gravid i 16. uge Hahahaha. Godt jeg kom i tanke om det da Det fylder ellers ret meget i min hverdag da jeg skal tænke over mange ting på mit arbejde. Men lige idag kl 16, der havde jeg fuldstændig glemt det.. Virkelig underligt. Laver i også den slags tankebøffer? (Please sig ja) hehe
Ej nu håber jeg ikk det er for underligt
men idag tog jeg mig selv i halvvejs at planlægge en bytur. Altså med øl osv Syntes lige det var længe siden jeg har været ude og slå mig lidt løs!! No wonder idiot, du er gravid i 16. uge Hahahaha. Godt jeg kom i tanke om det da
Det fylder ellers ret meget i min hverdag da jeg skal tænke over mange ting på mit arbejde. Men lige idag kl 16, der havde jeg fuldstændig glemt det.. Virkelig underligt.
Laver i også den slags tankebøffer? (Please sig ja) hehe
Jeps og meget mere denne gang end første, vi har bryllupsdag i dag og skal ud og spise... og jeg sad i går og tænkte at så kunne vi jo dele en flaske rødvin...
Har siden hos min kusine der er frisør og spurgt hvornår hun havde tid til at farve mit hår... har ikke nået at gøre noget endnu, men laver mange tanke torsk
Kay skriver: Jeps og meget mere denne gang end første, vi har bryllupsdag i dag og skal ud og spise... og jeg sad i går og tænkte at så kunne vi jo dele en flaske rødvin... Har siden hos min kusine der er frisør og spurgt hvornår hun havde tid til at farve mit hår... har ikke nået at gøre noget endnu, men laver mange tanke torsk
Den med hårfarvning har jeg nået at tænke SÅ mange gange når jeg står foran spejlet Haha
Mor11 skriver: Den med hårfarvning har jeg nået at tænke SÅ mange gange når jeg står foran spejlet Haha
Ja trænger virkelig!
ja det gjorde jeg også da jeg var gravid...
dog ikke med byture, men planlægning af andre aktiviteter... f.eks. at sige ja til at tage til min mors 60-års fødselsdag der lå 8 dage efter min terminsdato ikke videre gennemtænkt, slet ikke da jeg endte med at føde 44 minutter førend det blev den dag
så du er ikke alene
Jeg har ikke gjort det endnu, men har oplevet mange glemme det og give mig alkohol....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128