Er det kun mig der glemmer det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.076 visninger
18 svar
15 synes godt om
20. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ej nu håber jeg ikk det er for underligt  

men idag tog jeg mig selv i halvvejs at planlægge en bytur. Altså med øl osv  Syntes lige det var længe siden jeg har været ude og slå mig lidt løs!! No wonder idiot, du er gravid i 16. uge   Hahahaha. Godt jeg kom i tanke om det da  

Det fylder ellers ret meget i min hverdag da jeg skal tænke over mange ting på mit arbejde. Men lige idag kl 16, der havde jeg fuldstændig glemt det.. Virkelig underligt. 

Laver i også den slags tankebøffer? (Please sig ja) hehe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Mor11 skriver:

men idag tog jeg mig selv i halvvejs at planlægge en bytur. Altså med øl osv  Syntes lige det var længe siden jeg har været ude og slå mig lidt løs!! No wonder idiot, du er gravid i 16. uge   Hahahaha. Godt jeg kom i tanke om det da  

Det fylder ellers ret meget i min hverdag da jeg skal tænke over mange ting på mit arbejde. Men lige idag kl 16, der havde jeg fuldstændig glemt det.. Virkelig underligt. 

Jeg har ikke selv gjort det, men det er ikke meget mere end en uge siden at min stedfar havde hældt et stort glas vin op til mig, for at forkæle mig lidt, før han kom i tanke om at det da nok egentlig ikke var en god idé. - Og jeg er altså alligevel 39+4 i dag, så det er ikke fordi det er nemt at overse 

Men en sød tanke var det da, hihi

Anmeld

20. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
TanyaGR skriver:

Jeg har ikke selv gjort det, men det er ikke meget mere end en uge siden at min stedfar havde hældt et stort glas vin op til mig, for at forkæle mig lidt, før han kom i tanke om at det da nok egentlig ikke var en god idé. - Og jeg er altså alligevel 39+4 i dag, så det er ikke fordi det er nemt at overse 

Men en sød tanke var det da, hihi

Haha, sjovt  Min far spørger også konsekvent om jeg vil have en kold øl med... Efterfulgt af, "nårh nej "  hehe, men ved mig er det dog til at overse endnu, så han er "undskyldt". Ikke at det gør noget selfølgelig

Anmeld

20. juni 2014

A. Nonymsen

Mor11 skriver:

Jeg gør det samme... Kom til at sige ja til at servere til et bryllup, der vil jeg også kun være i 22. Uge, med tvillinger... Hehe måtte hurtigt melde fra igen

Anmeld

20. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
A. Nonymsen skriver:

Jeg gør det samme... Kom til at sige ja til at servere til et bryllup, der vil jeg også kun være i 22. Uge, med tvillinger... Hehe måtte hurtigt melde fra igen

Haha, ja det er nok ikke sikkert du kan holde til en hel aften i rask trav til den tid 

Anmeld

20. juni 2014

Mamalou

Jeg er ikke gravid, men kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet. Det er sjovt

Anmeld

20. juni 2014

stm2812

Mor11 skriver:

Hehe har ikke selv oplevet det endnu... Men nu ligger jeg også med konstant kvalme og opkast, så er svært at glemme bare kort Men syntes faktisk det er en meget sød og sjov historie 

Anmeld

20. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
stm2812 skriver:

Hehe har ikke selv oplevet det endnu... Men nu ligger jeg også med konstant kvalme og opkast, så er svært at glemme bare kort Men syntes faktisk det er en meget sød og sjov historie 

Haha, tror måske heller ikke tanken havde strejfet mig hvis jeg stadig lå med hovedet i kummen dagligt 

Anmeld

20. juni 2014

AnthonsMor

Mor11 skriver:

Ikke underligt - men pisse sjovt

Jeg har ikke selv prøvet det, men var da i byen og danse imens jeg var gravid, jeg drak bare vand og sodavand

Anmeld

20. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
AnthonsMor skriver:

Ikke underligt - men pisse sjovt

Jeg har ikke selv prøvet det, men var da i byen og danse imens jeg var gravid, jeg drak bare vand og sodavand

Pyha, godt i også finder det morsomt  Nogengange skal man jo træde varsomt med at sige den slags herinde høhø

jaa, jeg kunne nu også sagtens finde på at tage ud bare for at hygge og danse, lige idag var det bare de kolde drinks og øl fra fad der var tillokkende  Men no no, det dutter jo ikke  Min kæreste havde vist også glemt det, for han var helt sådan "jaja, det kan du da bare gøre" og da jeg så selv kom i tanke om maven var han også flad af grin  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.