Hvor stort er barnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2014

Cherrysangel

Hvordan skønner de størrelsen? De gange der har været mærket på maven har det været svært at mærke hvilken ende der var hvad. Men sidste gang jeg var ved læge sagde han, at barnet lå rigtigt. Men jeg kan nu altså ikke mærke begge ender af barnet - kun den øverste del (numsen) som er lige under mine ribben

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2014

L&V

Cherrysangel skriver:

Jeg har været hos hende flere gange, men hun har ikke skønnet barnets størrelse på noget tidspunkt. Hun var heller ikke mærket på maven de sidste tre gange. Så måske gør hun det når jeg skal der op i næste uge? :-)

Oki det var da underligt. Men det er nok forskelligt.  Mine er blevet skønnet fra uge 28/30 stykker og frem

Anmeld

21. juni 2014

Mama2012

Her er jeg blevet 'skønnet' allerede nu (21 uger) men giver ikke meget for de skøn. Sidste gang blev vores søn skønnet til at være stor (3400+) da vi var til vækstscanning en måned før termin, men var kun 3100, da han kom ud 3 uger senere... 

Så det er jo netop det det hedder, nemlig 'SKØN', ikke et endeligt svar

Anmeld

21. juni 2014

moaren

Som andre også skriver, så er det jm der laver et skøn af babys vægt. Hvis ikke hun selv gør det, så kan det ikke skade at bede hende om det 

Men som der også er en anden der skriver, så er det så absolut bare et skøn. Min den første blev skønnet til 3600 ved sidste besøg og ham vejede 3035, så dit bud er nok lige så "sikkert" som jm. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.