Hvor stort er barnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

734 visninger
13 svar
11 synes godt om
20. juni 2014

Cherrysangel

Hej tøser

jeg er i uge 34+2 og har været til to scanninger (for efterhånden lang tid siden) hvordan og hvornår får man af vide hvor stort de tror barnet er? Og hvem kommer med det påskøn?

Jeg har været ved sidste besøg hos lægen og næste gang er når barnet er 5 uger gammelt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Cherrysangel skriver:

Hej tøser

jeg er i uge 34+2 og har været til to scanninger (for efterhånden lang tid siden) hvordan og hvornår får man af vide hvor stort de tror barnet er? Og hvem kommer med det påskøn?

Jeg har været ved sidste besøg hos lægen og næste gang er når barnet er 5 uger gammelt. 

Din jm vil kunne skønne barnets vægt ved næste besøg

Anmeld

20. juni 2014

Lysdal

Godt spørgsmål har tænkt lidt det samme, så følger lige med Jeg er præcis lige så langt henne som dig og har heller ikke fået skøn af nogen slags... men tænker faktisk om det er forskelligt fra læge til læge og /el. Jordemoder - jordemoder ???

Anmeld

20. juni 2014

Cherrysangel

Mon ikke det er jordemoren der gør det? For lægen måler bare min mave/livmor og siger at alt er fint. Så har igen ide om om det er en monster baby jeg har i maven eller om måske et miniaturebarn ��

Anmeld

20. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Cherrysangel skriver:

Hej tøser

Det er kun jordemødre der laver vægtskøn det gør hun garanteret ved dit næste besøg

Anmeld

20. juni 2014

L&V

Det gør din jm. Har du ikke været der endnu?

Anmeld

20. juni 2014

Cherrysangel

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Det gør din jm. Har du ikke været der endnu?

Jeg har været hos hende flere gange, men hun har ikke skønnet barnets størrelse på noget tidspunkt. Hun var heller ikke mærket på maven de sidste tre gange. Så måske gør hun det når jeg skal der op i næste uge? :-)

Anmeld

20. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Cherrysangel skriver:

Jeg har været hos hende flere gange, men hun har ikke skønnet barnets størrelse på noget tidspunkt. Hun var heller ikke mærket på maven de sidste tre gange. Så måske gør hun det når jeg skal der op i næste uge? :-)

De plejer først at lave skøn fra uge 34 her hvor jeg går, så det er vidst helt finno

Anmeld

20. juni 2014

VIPpigen

Jeg var afsted i mandags der var jeg 33+4 der skød jm vores dreng til at være 2400. Og jeg er i dag 34+1 så vi er lige langt ca

Anmeld

20. juni 2014

LinLin

Sidst blev baby skønnet af jordemoder i 28+6, 36+6 og 38+6...
Og af lægen i uge 32+5...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.