Sparetips, kom hid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.380 visninger
16 svar
8 synes godt om
20. juni 2014

Anonym trådstarter

Hej de damer 

Vi står desværre i en rigtig træls situation hvor min kæreste ikke får SU til Juli måned. 

Banken (hverken min eller hans) er villige til at hjælpe os, trods vi faktisk næsten intet lån har, men ikke at gøre ved.

Derfor søger vi nu jeres bedste sparetips. Vi har gjort vores for at få nogle regninger udsat osv og heldigvis har vi fryseren godt fyldt 

Hvad kan vi ellers gøre for at spare?

På forhånd tak. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2014

*Mor Til Albert*

Anonym skriver:

Hej de damer 

Vi står desværre i en rigtig træls situation hvor min kæreste ikke får SU til Juli måned. 

Banken (hverken min eller hans) er villige til at hjælpe os, trods vi faktisk næsten intet lån har, men ikke at gøre ved.

Derfor søger vi nu jeres bedste sparetips. Vi har gjort vores for at få nogle regninger udsat osv og heldigvis har vi fryseren godt fyldt 

På forhånd tak. 

Lav indkøbsseddel og hold jer til den. Så kommer I ikke til at lave impulskøb.
Kig efter tilbud.
Gå i genbrugsbutikker.

Det var hvad jeg lige kunne komme i tanke om. 

Anmeld

20. juni 2014

Louise H.

Hvis i har nogle regninger i ikke kan betale, så få ringet til de forskellige og tag en snak med dem

Madplaner er gode at have og så handl efter gode tilbud og køb det billigste

Anmeld

20. juni 2014

Mitlivsommooor

Anonym skriver:

Hej de damer 

På forhånd tak. 

Hvis jeg var her havde jeg på forhånd lavet en opsparing til denne månede - det kommer vel ikke som et chok for jer? 

Anmeld

20. juni 2014

Anonym trådstarter

Kyed skriver:

Hvis jeg var her havde jeg på forhånd lavet en opsparing til denne månede - det kommer vel ikke som et chok for jer? 

Jo, det kommer utroligt nok som et chok for os, ellers havde vi nok ikke stået i denne situation.

Da det jo TRODS ALT er noget nyt der er indført i SU at man ikke får SU i sommerferien. Desuden har han før fået af vide at han fik SU, men pludselig får han ikke.

Utroligt man skal forklare sig selv. Hvorfor ikke bare svare på hvad jeg oprindeligt spurgt om, i stedet for at belære mig om hvad vi skulle have gjort?!

Anmeld

20. juni 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Er han imellem uddannelser? Jeg spørger bare fordi han burde få hvis han ikke er men i har sikkert undersøgt det til bunds! 

Jeg håber i får det til at løbe rundt!

Anmeld

20. juni 2014

Anonym trådstarter

Demosan skriver:

Er han imellem uddannelser? Jeg spørger bare fordi han burde få hvis han ikke er men i har sikkert undersøgt det til bunds! 

Jeg håber i får det til at løbe rundt!

Vi skal nok klare den. Det er jeg ikke i tvivl om 

Anmeld

20. juni 2014

mortilsilke

Anonym skriver:

Jo, det kommer utroligt nok som et chok for os, ellers havde vi nok ikke stået i denne situation.

Da det jo TRODS ALT er noget nyt der er indført i SU at man ikke får SU i sommerferien. Desuden har han før fået af vide at han fik SU, men pludselig får han ikke.

Utroligt man skal forklare sig selv. Hvorfor ikke bare svare på hvad jeg oprindeligt spurgt om, i stedet for at belære mig om hvad vi skulle have gjort?!

Hvornår er det blevet indført?
Både min kæreste og jeg får SU under vores sommerferie.

Anmeld

20. juni 2014

mor88

Anonym skriver:

Får man ikke SU i sommerferien? det vil jeg da håbe jeg får

Anmeld

20. juni 2014

Anonym trådstarter

VenterVanessa skriver:

Hvornår er det blevet indført?
Både min kæreste og jeg får SU under vores sommerferie.

Det gælder vidst ikke alle. Jeg kender ikke til det overhovedet. Min kæreste får i hvert fald ikke. Til trods for at først fik af vide at han gjorde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.