Er jeg gravid???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2014

S.Maria

Synes det lyder som et falsk indlæg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2014

Anonym trådstarter

Hvordan kan det være et falsk indlæg ? Selvfølgelig er min kæreste da med på ideen. Jeg har været til lægen, der har jeg fået det afvide. Men tak for respons ..

Anmeld

20. juni 2014

mortilsilke

Hvordan kan det være et falsk indlæg ? Selvfølgelig er min kæreste da med på ideen. Jeg har været til lægen, der har jeg fået det afvide. Men tak for respons ..

Fordi det lyder da lidt underligt at en læge/nogen som helst vil sige at hvis i ønsker at blive gravide, så skal i bare bruge kondom og derefter skal du selv proppe dødt sæd op i dig... Det siger vel sig selv at i bare skal dyrke sex som alle andre der ønsker et barn - lad være med at bruge prævention....

Anmeld

20. juni 2014

Cherrysangel

Anonym skriver:

Har den læge sagt at I skal dyrke sex med kondom og dagen efter føre sæden op i skeden? 

Det er vidst en hokuspokus læge som ikke er helt rask - sorry

Anmeld

20. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Cherrysangel skriver:

Har den læge sagt at I skal dyrke sex med kondom og dagen efter føre sæden op i skeden? 

Det er vidst en hokuspokus læge som ikke er helt rask - sorry

Eller også synes han/hun det er en dårlig ide med en graviditet for ts, af en eller anden grund. For den metode der, giver 100% ingen baby  Det er sgu det underligste jeg længe har læst. Hehe

Anmeld

20. juni 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Anonym skriver:

Men hvis din kæreste er med på den hvorfor Søren bruger I så kondom hvis I gerne vil være gravide?? Det er da den mest besværligste måde at gøre det på så 

Anmeld

20. juni 2014

*Mor Til Albert*

Anonym skriver:

Hej, jeg har for 3 dage siden haft sex med min kæreste, hvor vi brugte kondom, dagen efter lagde jeg mig op ad væggen med benene, og førte sæden ind i mig via fingerne, (da jeg har hørt det også kunne hjælpe, hvis man vil være gravid) 

Efterfølgende har jeg har lidt kvalme, tisset rigtig meget, været meget træt.. Kan jeg være blevet gravid så hurtigt?? og ville jeg kunne mærke det allerede nu??

Igår, havde jeg 2 gange niv i maven, nogle jeg aldrig har prøvet før.. Har ægget sat sig fast?? 

Hilsen mig

Fatter ingenting 
Håber da virkelig ikke, at det er noget du gør bag din kærestes ryg, for det er altså ikke ok. Bare min mening....

Anmeld

20. juni 2014

S.Maria

Anonym skriver:

Hvad er det for en idé din kæreste er med på? At i gemmer et fyldt kondom, så du dagen efter kan komme sæden op i dig med fingrene? hmm....

Hvad er det din læge har sagt til dig?

Anmeld

20. juni 2014

Jj1709

Hvis din læge har sagt til dig, at i skulle dyrke sex med kondom, og at du dagen efter skulle ligge og putte sæd op i dig selv med fingrene, så håber jeg virkelig godt nok du kontakter kommunen, for den læge er da virkelig helt fra snøvsen! Derudover så tænker jeg, at du da os selv må kunne høre at det lyder helt ude i hampen? Eller det er måske bare mig der synes det? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.