Er jeg gravid???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.588 visninger
18 svar
64 synes godt om
20. juni 2014

Anonym trådstarter

Hej, jeg har for 3 dage siden haft sex med min kæreste, hvor vi brugte kondom, dagen efter lagde jeg mig op ad væggen med benene, og førte sæden ind i mig via fingerne, (da jeg har hørt det også kunne hjælpe, hvis man vil være gravid) 

Efterfølgende har jeg har lidt kvalme, tisset rigtig meget, været meget træt.. Kan jeg være blevet gravid så hurtigt?? og ville jeg kunne mærke det allerede nu??

Igår, havde jeg 2 gange niv i maven, nogle jeg aldrig har prøvet før.. Har ægget sat sig fast?? 

Hilsen mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2014

Snevejr84

Hvorfor brugte i kondom hvis du gerne vil være gravid?

Men nej det tror jeg bestemt ikke du er. Mener de dør ret hurtig uden for skeden. Det går heller ikke så hurtig. Du kan først vide noget om et par uger.

Anmeld

20. juni 2014

Anonym trådstarter

Okay. Dejligt, at få lidt respons. Fordi jeg havde hørt, at det kunne hjælpe også, at prøve det

Anmeld

20. juni 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg skal bare lige være helt med - tog du sæden fra det brugte kondom?

I så fald, tænker jeg at der er lav sandsynlighed for at du er blevet gravid. Derudover, så tror jeg også det et meget usandsynligt at du ville kunne mærke det allerede nu.

Jeg tænker at du skal være obs på om du får mere ondt - hvis du har taget sæden fra kondomet kan du have ført nogle bakterier med op.

Anmeld

20. juni 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Hej, jeg har for 3 dage siden haft sex med min kæreste, hvor vi brugte kondom, dagen efter lagde jeg mig op ad væggen med benene, og førte sæden ind i mig via fingerne, (da jeg har hørt det også kunne hjælpe, hvis man vil være gravid) 

Efterfølgende har jeg har lidt kvalme, tisset rigtig meget, været meget træt.. Kan jeg være blevet gravid så hurtigt?? og ville jeg kunne mærke det allerede nu??

Igår, havde jeg 2 gange niv i maven, nogle jeg aldrig har prøvet før.. Har ægget sat sig fast?? 

Hilsen mig

Det lyder virkelig underligt, i bruger kondom, og du venter til dagen efter med at indføre sæd?...

Men nej det er for tidligt efter 3 dage.

Anmeld

20. juni 2014

Babybrain

Jeg synes, at det lyder ret usandsynligt, at du skulle begynde at føle graviditetstegn 2 dage efter, hvis jeg skal være helt ærlig.

Sæd skal vidst altid opbevares ved omkring 36 grader, hvorfor jeg er ret sikker på, at det meste er dødt efter et døgn i det fri, desværre.  

Jeg synes bare i skal dyrke sex uden kondom - da det jo er sådan de fleste børn er blevet skabt igennem tiden - hygge jer, slappe af, også tag en test hvis du ikke får menstruation, når du skal. 

Anmeld

20. juni 2014

SabinaMortensen

Hilsen mig

Det lyder godt nok underligt, undskyld 

Sæden skal holdes varm og allerede 1 time efter det har forladt manden, er antallet af sædceller markant forringet. Tænk så på hvor dårlig den er efter et helt døgn. 

Vidste din kæreste godt, at du gjorde det??

Det skal så også siges, at der i nogen slags kondomer er et sæddræbende stof, hvorfor den metode du har brugt er lidt (meget) skør 

Du vil ikke kunne mærke noget allerede, for ægget sætter sig først fast efter tidligst 5 dage.

Som der er skrevet længere oppe, vil jeg anbefale dig at søge læge hvis smerterne varer ved, da du kan have overført en bakterie til dit underliv.. 

Dog kan de små niv også bare helt simpelt betyde ægløsning..

Anmeld

20. juni 2014

Kærlighediminmave

Det var da en tosset måde at gøre det på. Hvis i gerne vil være gravide så drop kondomet, det kunne da godt lyde som om du har gjort det i smug den måde du beskriver det på? Men ja jeg ville nok også gå til lægen hvis smerterne varer ved

Anmeld

20. juni 2014

Sniks86

Wauw det er crazy!

Håber din kæreste er med på ideen om at du vil være gravid nu. 

Anmeld

20. juni 2014

mortilsilke

Det lyder virkelig underligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.