Hej, jeg har for 3 dage siden haft sex med min kæreste, hvor vi brugte kondom, dagen efter lagde jeg mig op ad væggen med benene, og førte sæden ind i mig via fingerne, (da jeg har hørt det også kunne hjælpe, hvis man vil være gravid)
Efterfølgende har jeg har lidt kvalme, tisset rigtig meget, været meget træt.. Kan jeg være blevet gravid så hurtigt?? og ville jeg kunne mærke det allerede nu??
Igår, havde jeg 2 gange niv i maven, nogle jeg aldrig har prøvet før.. Har ægget sat sig fast??
Hilsen mig
Det lyder godt nok underligt, undskyld 
Sæden skal holdes varm og allerede 1 time efter det har forladt manden, er antallet af sædceller markant forringet. Tænk så på hvor dårlig den er efter et helt døgn.
Vidste din kæreste godt, at du gjorde det??
Det skal så også siges, at der i nogen slags kondomer er et sæddræbende stof, hvorfor den metode du har brugt er lidt (meget) skør 
Du vil ikke kunne mærke noget allerede, for ægget sætter sig først fast efter tidligst 5 dage.
Som der er skrevet længere oppe, vil jeg anbefale dig at søge læge hvis smerterne varer ved, da du kan have overført en bakterie til dit underliv..
Dog kan de små niv også bare helt simpelt betyde ægløsning..
Anmeld