Bagudvendt livmoder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2014

Kamulla

stm2812 skriver:

Havde også en nem fødsel første gang, så satser på det er det samme denne gang

Men det var da rigtig rart at hun tog det hensyn og lod være, så du ikke skulle have været igennem en masse unødvendige smerter

nej det er jeg også taknemmelig over

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2014

LinLin

Jeg harogså fået at vide i denne graviditet at jeg har bagudvendt livmoder - men ikke i de andre! Har læst mig frem til at den kan blive det som følge af flere graviditeter

Har ikke haft problemer ifht scanninger og heller ikke til at mærke liv! Ved ikke med fødslen' da jeg er 24+3 i dag

Anmeld

20. juni 2014

stm2812

AnnaKJ skriver:

Jeg tror der er meget delte meninger fra JM til JM omkring bagudvendt livmoder. Min JM i sidste graviditet forsøgte med en hindeløsning og jeg var absolut ikke plaget af smerter efterfølgende.

Men har godt lagt mærke til at scanneren lagde meget ned når de skulle se barnet i profil.

Ja det har du sikkert ret i. 

Anmeld

20. juni 2014

stm2812

LinLin skriver:

Jeg harogså fået at vide i denne graviditet at jeg har bagudvendt livmoder - men ikke i de andre! Har læst mig frem til at den kan blive det som følge af flere graviditeter

Har ikke haft problemer ifht scanninger og heller ikke til at mærke liv! Ved ikke med fødslen' da jeg er 24+3 i dag

Okay ja så kan det jo være derfor. 

Hende på scanningsklinikken nævnte forresten også at det at man har en bagudvendt livmoder gør at man ofte ser noget mere oppustet ud. Godt at kunne bruge det som undskyldning 

Hvad jeg kan læse mig frem til burde det heller ikke have en indflydelse på fødslen. Så lad os håbe på det

Anmeld

20. juni 2014

Mother-love

Jeg var nede og få en ts i sidste uge og jeg fik også afvide at jeg har en bagudvendt livmoder. Og det har jeg heller ikke hørt før men jeg var heller ikke til ts i den første graviditet.
Men det havde hun ikke noget at sige til. Det eneste hun sagde var at jeg ville få nogle gode scanninger fremover det kunne hun se allerede nu.

Og jeg havde også nogle super gode scanninger med Isabella. Hvor hun også roste scanningsbillederne helt vildt. Både til kønsscanningen og til den store 3D scanning.

Anmeld

21. juni 2014

stm2812

Mother-love skriver:

Jeg var nede og få en ts i sidste uge og jeg fik også afvide at jeg har en bagudvendt livmoder. Og det har jeg heller ikke hørt før men jeg var heller ikke til ts i den første graviditet.
Men det havde hun ikke noget at sige til. Det eneste hun sagde var at jeg ville få nogle gode scanninger fremover det kunne hun se allerede nu.

Og jeg havde også nogle super gode scanninger med Isabella. Hvor hun også roste scanningsbillederne helt vildt. Både til kønsscanningen og til den store 3D scanning.

Ej det lyder da godt hvis det kun bliver bedre af at have det. Så er det jo en KÆMPE fordel  

Anmeld

21. juni 2014

Mama2012

Ej, det har jeg også denne (og sidste gang)... Og det giver ingen problemer her.

Tror det er meget normalt - 1 ud af 4 kunne jeg læse på nettet 

Anmeld

21. juni 2014

stm2812

Mama2012 skriver:

Ej, det har jeg også denne (og sidste gang)... Og det giver ingen problemer her.

Tror det er meget normalt - 1 ud af 4 kunne jeg læse på nettet 

Ja var også kun fordi hun reagerede underligt jeg tænkte mere over det. For der står jobikke noget negativt omkring det på nettet

Anmeld

21. juni 2014

2babygirls

Jeg har også bagudvendt livmoderhals, og i første graviditet lå moderkagen bag til og i anden lå den ud mod maven..

Den retter sig ud sidst i graviditeten når baby kommer ned og ligge med hovedet.

Anmeld

21. juni 2014

stm2812

2babygirls skriver:

Jeg har også bagudvendt livmoderhals, og i første graviditet lå moderkagen bag til og i anden lå den ud mod maven..

Den retter sig ud sidst i graviditeten når baby kommer ned og ligge med hovedet.

Altså en lille del af mig håber moderkagen ligger foran igen, da det sidste gang resulterede i endnu en scanning i uge 32 Så længe den bare rykker sig igen så alt forløber præcis som det skal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.